Social Media και Οδοντιατρική: Facebook (Mέρος B)
Σε αυτό το άρθρο παραθέτουμε την εξήγηση των σημαντικότερων όρων που χρησιμοποιεί το Facebook για να καταγράψει την απόδοση των δημοσιεύσεων σας. Και αυτό το κάνουμε διότι πραγματικά πιστεύουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να σταθεί ουσιαστικός βοηθός στο χτίσιμο σχέσης και εμπιστοσύνης μεταξύ ιατρού και ασθενή. Σε συνέχεια προηγούμενου άρθρου Social Media και Οδοντιατρική: Facebook (Mέρος Α), στο οποίο αναφερθήκαμε σε Impressions και Pageviews θα εξηγήσουμε εδώ τί σημαίνει Reach- Προσέγγιση και Boost Post- Ενίσχυση Δημοσίευσης.
Προσέγγιση – Reach
Η προσέγγιση είναι ο αριθμός των ατόμων στους οποίους εμφανίστηκε[1] – (impressions: βλ. Σημείωση 1) μια ανάρτηση της σελίδας σας στο Facebook είτε αυτοί σας ακολουθούν είτε όχι. Σε σχέση με πόσα άτομα προσέγγισε (έκανε-Reach) μια δημοσίευση σας μπορείτε εν συνεχεία να δείτε πόσα από αυτά τα άτομα κάνανε like, σχολίασαν ή κοινοποίησαν την ανάρτηση σας. Έτσι μαθαίνετε σιγά σιγά τί από αυτά που δημοσιεύετε αρέσει στους φίλους της σελίδας σας ώστε να τα επαναλάβετε στο μέλον ή σε αντίθετη περίπτωση που τα στατιστικά είναι χαμηλά να μην τα συμπεριλάβετε ξανά στο περιεχόμενο της σελίδας σας.
Eνίσχυση Δημοσίευσης – Boost Post
Οι δημοσιεύσεις που έχουν γίνει boost δηλαδή έχουν ενισχυθεί από εσάς κάνοντας διαφήμιση και καταβάλλοντας το διαφημιστικό κόστος που ορίζει το Facebook θα εμφανιστούν σε υψηλότερη θέση στη ροή των νέων – news feed, όσων ακολουθούν την σελίδα σας. Όπως πιθανά ήδη θα έχετε πα ρατηρήσει το ίδιο το Facebook σας προτείνει γράφοντας «boost post» κάτω από την δημοσίευση σας. Επίσης το Facebook σας δίνει την δυνατότητα να κάνετε boost πέραν της δημοσίευσης σας, ένα βίντεο ή ενα status update σας.
Εσείς επιλέγετε τί θα προωθήσετε και ανάλογα το Facebook υπολογίζει και σας ενημερώνει για το πόσο θα σας κοστίσει αυτή η προώθηση ανάλογα πάντα τον αριθμό των ανθρώπων που θέλετε να προσεγγίσετε (Reach[2]). κατάστασης σε βίντεο και το Οι Τις δημοσιεύσεις που έχουν γίνει boost με άλλα λόγια έχουν ενισχυθεί μέσω διαφήμισης το Facebook τις σημειώνει ως “χορηγούμενες- sponsored” και τις εμφανίζει απευθείας στη ροή ειδήσεων των χρηστών και όχι στη δεξιά στήλη όπου εμφανίζονται οι διαφημίσεις και οι τάσεις.
Όσο περισσότερο εξοικειώνεστε και αφιερώνετε χρόνο στην χρήση των social media τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επαφή σας με αυτή την ορολογία όσπου στο τέλος δεν θα σας δημιουργεί ασάφεια ή προβληματισμό αλλά αντιθέτως θα γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο κατανόησης του κοινού που ακολουθεί την σελίδα σας, δηλαδή των ασθενών σας.
Για να διαβάσετε το πρώτο μέρος του άρθρου Social Media και Οδοντιατρική: Facebook (Mέρος Α), στο οποίο αναφερθήκαμε σε Impressions και Pageviews πατήστε εδώ
[1] Εμφανίστηκε Χ φορές ή είχε impressions Χ είναι ο αριθμός των φορών που εμφανίζεται στους χρήστες του Facebook μια ανάρτηση που κάνατε στη Facebook σελίδα του οδοντιατρείου σας, ανεξάρτητα από τον αριθμό των κλικ, των likes ή των κοινοποιήσεων που έχει.
[2] Προσέγγιση-Reach: Η προσέγγιση είναι ο αριθμός των ατόμων στους οποίους εμφανίστηκε[1] -(impressions: βλ. Σημείωση 1) μια ανάρτηση της σελίδας σας στο Facebook είτε αυτοί σας ακολουθούν είτε όχι.
Επερχομενα Events
Σεμινάρια
CORE_Bioemulation
Ημερομηνία διεξαγωγής: Module E1 19-22/02/2025, Module E2 14-17/05/2025, Module E3 17-20/09/2025
Σεμινάρια
2ήμερο Σεμινάριο Προσθετική επί Εμφυτευμάτων – Από το απλό στο πολύπλοκο (Αθήνα)
Ημερομηνία διεξαγωγής: 15-16/06/2024 (Αθήνα)
Webinars
Guided Surgery Approach
Δωρεάν Online Σεμινάριο - Ημερομηνία διεξαγωγής: 26/04/2024 18.30 (διάρκεια 90')
Σεμινάρια
ΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΥΓΚΛΕΙΣΗ _ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΓΔ ΕΩΣ ΤΟΝ ΠΡΟΣΘΙΟ ΟΔΗΓΟ
Ημερομηνία διεξαγωγής: 6-7/12/2024 (Αθήνα)
Συνέδρια
ROOTS SUMMIT
Ημερομηνία διεξαγωγής: 9-12/05/2024 (Αθήνα)
Σεμινάρια
2ήμερο Σεμινάριο Botox & Dermal Fillers (Θεσσαλονίκη)
Ημερομηνία διεξαγωγής: 18-19/05/2024 (Θεσσαλονίκη)
Σεμινάρια
Mucogingival Esthetic Surgery Around Teeth & Implants
Ημερομηνία διεξαγωγής: 10-12/06/2024
Σεμινάρια
ADEA Implants-A to Z Course
Ημερομηνίες διεξαγωγής: MODULE 1 (May 30 – June 1, 2024), MODULE 2 (July 18 - 20, 2024), MODULE 3 (October 17 - 19, 2024), MODULE 4 (December 5 – 7, 2024)
Σεμινάρια
Κλινικό Πρόγραμμα Βασικής Εκπαίδευσης στην Εμφυτευματολογία
Ημερομηνίες διεξαγωγής: Module I: 5-7/04/2024, Module 2: 16-19/05/2024, Module 3: 6-8/6/2024, Module 4: 28-30/06/2024, Module 5: 19-22/09/2024, Module 6: 8-12/11/2024, Module 7: 7-8/12/2024, Module 8: 18-19/01/2025
Συνέδρια
Smart Casual Dentistry Σymposium, 2024
Ημερομηνία διεξαγωγής: 11-12/10/2024
Σεμινάρια
1 Year Clinical Masters Program in Advanced Contemporary Prosthodontics (6th Year)
Ημερομηνίες διεξαγωγής: Module I: 15-18 May 2024, Athens Greece | Module II: 11-14 July 2024, Athens Greece | Module III: 23-26 October 2024, Athens Greece | Module IV: 15-16 November 2024, Munich Germany
Σεμινάρια
CBCT Course – CONE BEAM CT ΣΤΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ
Ημερομηνία διεξαγωγής: Module I: 23-24/02/2024, Module II: 29-30/03/2024, Module III: 19-20/04/2024, Module IV: 24-25/05/2024, Module V: 7-8/06/2024, Module VI: 2-6/07/2024
Σεμινάρια
Mastering Soft Tissue Surgery, 2024
Ημερομηνίες διεξαγωγής: • Module Ι: 05-07/04/2024 • Module II: 10-12/06/2024 • Module III: 18-20/07/2024 • Module IV: 19-21/09/2024