Αλληλεπιδράστε μέσω των socialmedia με ασθενείς και συναδέλφους σας

H Natalie Marinos πιστεύει ότι το “ποστάρισμα” χιουμοριστικού, εκπαιδευτικού και προσωπικού περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθάει τους οδοντιάτρους να προεσελκύσουν νέους ασθενείς και να μείνουν συνδεδεμένοι με την τοπική κοινότητα. (Φωτογραφία: Natalie Marinos)

Από την Iveta Ramonaite, DTI, Aπόδοση Σοφία Ατσάλη

Αλληλεπιδράστε μέσω των socialmedia με ασθενείς και συναδέλφους σας

LEHI, Γιούτα, ΗΠΑ: Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, οι επιχειρήσεις πρέπει να έχουν ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, προκειμένου να διευκολύνουν την επικοινωνία με τους πελάτες και να ενισχύσουν την ανάπτυξη των οδοντιατρείων. Στην περίπτωση των οδοντιάτρων, η δραστηριοποίηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλει στην επιτυχία του μάρκετινγκ και βοηθά τους οδοντιάτρους να καλλιεργήσουν σχέσεις με την τοπική κοινότητα. Για να μάθετε πώς οι οδοντιατρικές κλινικές μπορούν να προσελκύσουν πιθανούς ασθενείς μέσω των εταιρικών σελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Dental Tribune International μίλησε με την Natalie Marinos, μάρκετινγκ specialist στο My Social Practice, μια εταιρεία που παρέχει περιεχόμενο, στρατηγική και υποστήριξη μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε επαγγελματίες οδοντιάτρων παγκοσμίως.

 

Πώς έχει διαμορφωθεί το οδοντιατρικό μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια και ποιές είναι οι δέκα κορυφαίες τάσεις οδοντιατρικού μάρκετινγκ για το 2020;

Το οδοντιατρικό μάρκετινγκ, όπως όλες οι μορφές ψηφιακών μέσων και μάρκετινγκ, εξελίσσεται μέσα σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο. Το ψηφιακό οδοντιατρικό μάρκετινγκ πρακτικά αναπτύσσεται όταν οι οδοντιατρικές κλινικές & τα οδοντιατρεία  επικεντρώνονται στην εξυπηρέτηση και στην προσφορά προς τις κοινότητές τους. Το να ανταποδίδεις την προσφορά χτίζει μια πιο θετική κουλτούρα, ενισχύει την ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινότητας, δημιουργεί ενότητα και μεταμορφώνει το οδοντιατρείο σας σε κάτι που οι ασθενείς σας είναι περήφανοι να μοιραστούν με τους φίλους και την οικογένειά τους. Το μοίρασμα προσωπικών ιστοριών μελών της ομάδας και των ασθενών σας, όπως και το να εμπνέετε την ομάδα σας να συμβάλλει στην online εικόνα του οδοντιατρείου σας, καθώς και το να επικοινωνείτε τις καλές πρακτικές που έχετε υιοθετήσει για να κρατάτε τους ασθενείς σας ασφαλείς είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του μάρκετινγκ. Οι οδοντίατροι που δείχνουν στο κοινό τους ότι ενδιαφέρονται όχι μόνο για τα δόντια, αλλά για ανθρώπους, βιώνουν μεγάλη επιτυχία στο διαδίκτυο.

Ποιός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος προσέγγισης δυνητικών ασθενών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πώς μπορεί μια οδοντιατρική κλινική ή ένα οδοντιατρείο να “μετρήσει” την επιτυχία των κοινωνικών μέσων;

Δεν είναι μυστικό ότι ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσετε νέους ασθενείς και να διατηρήσετε τους τρέχοντες ασθενείς είναι με το να καλλιεργείτε ισχυρές σχέσεις και σύνδεση με αυτούς. Οι πιστοί ασθενείς είναι άτομα που έχουν ισχυρή συναισθηματική σχέση με τους οδοντιάτρους και την οδοντιατρική τους ομάδα. Οι οδοντίατροι μπορούν να προσελκύσουν νέους ασθενείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημοσιεύοντας προσωπικό, χιουμοριστικό και εκπαιδευτικό περιεχόμενο στις σελίδες τους.

Κατά την αναζήτηση νέου οδοντιάτρου, οι ασθενείς αναζητούν φιλικό οδοντιατρείο και αξιόπιστο προσωπικό. Οι σελίδες των οδοντιατρείων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook, Instagram, Tik Tok κ.α. είναι το ιδανικό μέρος για να μπορούν οι πιθανοί ασθενείς σας να “ρίξουν μια ματιά” στο οδοντιατρείο σας. Στην ουσία τους δίνεται η ευκαιρία να τους αρέσει αυτό που θα δουν και να σας εμπιστευτούν πριν καν κλείσουν ραντεβού! Η μέτρηση της απόδοσης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης γίνεται με τον ίδιο τρόπο όπως και στο παραδοσιακό μάρκετινγκ. Ρωτήστε τους ασθενείς σας πώς και από πού σας άκουσαν για να κατανοήσετε καλύτερα τι λειτουργεί για το οδοντιατρείο, οδοντιατρική κλινική σας.

Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να δημοσιεύει μια οδοντιατρική κλινική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Οι σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αποτελούν μέρος για απρόσωπα, αυτόματα προγραμματισμένα γραφικά. Αν και επιφανειακά αυτό μπορεί να φαίνεται αποτελεσματικό, έχουμε δει πως τα οδοντιατρεία δεν έχουν κάποια επιτυχία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με αυτήν την προσέγγιση. Εάν η σελίδα σας είναι γεμάτη μόνο με γενικές αδιάφορες αναρτήσεις καταλήγει να μοιάζει με ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

Η σελίδα σας δεν είναι επίσης ιατρικό περιοδικό. Οι οπαδοί σας δεν ενδιαφέρονται τόσο για την κλινική πλευρά της πρακτικής σας όσο και για να δουν τα φιλικά πρόσωπα της ομάδας. Οι σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να εστιάζονται στο να δώσετε στην κλινική σας μια διαδικτυακή προσωπικότητα. Δημοσιεύστε φωτογραφίες της ομάδας, γιορτάστε γενέθλια, πείτε αστεία και εκτελέστε μικρά δώρα για να αλληλεπιδράσετε με τους χρήστες, προκειμένου να δείξετε ότι η κλινική σας είναι χρήσιμη και φιλόξενη.

Τι αντίκτυπο εάν και εφόσον υπάρχει, έχουν τα κοινωνικά μέσα στην οδοντιατρική εκπαίδευση;

Όσον αφορά την εκπαίδευση των ασθενών σας σχετικά με την υγεία των δοντιών τους, δεν υπάρχει καλύτερη πλατφόρμα από τις σελίδες σας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης για να το επιτύχετε. Οι σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπουν να δημοσιεύετε βίντεο, γραφήματα και εικόνες που να εξηγούν σε όσους σας ακολουθούν ποιά είναι τα προειδοποιητικά σημάδια που πρέπει να αναζητούν, πώς να αποφεύγουν οδοντιατρικά προβλήματα και πολλά άλλα. Εάν παρουσιάσετε πληροφορίες για την υγεία των δοντιών με έναν αισιόδοξο, εκπαιδευτικό τρόπο, οι διαδικτυακοί θαυμαστές σας είναι βέβαιο ότι θα προσέχουν.

Πώς μπορεί ένας καλά βελτιστοποιημένος ιστότοπος να επηρεάσει την επιτυχία της οδοντιατρικής πρακτικής;

Σήμερα, οι άνθρωποι αγοράζουν από άτομα και επιχειρήσεις που έχουν αποκτήσει την εμπιστοσύνη τους στο διαδίκτυο. Οι περισσότεροι καινούριοι ασθενείς πηγαίνουν σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google για να βρουν νέο οδοντίατρο. Αν θέλετε η πρακτική σας να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης ασθενών που αναζητούν νέο οδοντίατρο στην περιοχή σας, θα πρέπει να έχετε έναν καλά βελτιστοποιημένο προς τις μηχανές αναζήτησης ιστότοπο. Δεδομένου ότι πάνω από τις μισές αναζητήσεις στο διαδίκτυο προέρχονται από κινητές συσκευές, χρειάζεστε έναν οδοντιατρικό ιστότοπο που έχει βελτιστοποιηθεί τόσο για αναζητήσεις σε κινητές συσκευές όσο και για επιτραπέζιους υπολογιστές (responsive design). Εάν ο ιστότοπός σας “φορτώνει” (loading) γρήγορα, είναι εύκολος στην πλοήγηση και έχουν τοποθετηθεί στρατηγικά στην ιστοσελίδα call to action κουμπιά που παροτρύνουν για δράση και οδηγούν τους πιθανούς ασθενείς να ζητήσουν ραντεβού, το οδοντιατρείο  σας είναι πολύ πιο πιθανό να κερδίσει νέους ασθενείς από τον ιστότοπό σας.

Πώς μπορούν οι οδοντίατροι να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βελτιώσουν την εμπειρία του ασθενούς;

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λειτουργούν καλύτερα για τις μικρές τοπικές επιχειρήσεις. Ως οδοντίατρος, μπορείτε εύκολα να καλλιεργήσετε σχέσεις με ασθενείς χρησιμοποιώντας τα. Είναι πιο πιθανό να αποκτήσετε αφοσίωση και ενδιαφέρον, επειδή το οδοντιατρείο σας είναι μέρος της κοινότητας.

Οι σελίδες κοινωνικών μέσων έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν πληροφορίες, εκπαίδευση και ουσιαστικό περιεχόμενο για το κοινό σας. Ως οδοντίατρος, μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία που απέκτησαν οι ασθενείς στο οδοντιατρείο σας διατηρώντας την επαφή μαζί τους μέσω των κοινωνικών μέσων. Μείνετε συνδεδεμένοι. Απαντήστε σε ασθενείς που σχολιάζουν τις φωτογραφίες σας και εκφράστε την ευγνωμοσύνη σας δίνοντας τους μια φωνή στις σελίδες των κοινωνικών μέσων σας. Έτσι θα δημιουργήσετε μια ισχυρότερη σχέση μαζί τους!

 

Πηγή: www.dental-tribune.com

Ακολουθήστε το Omnipress.gr στο Google News

Επερχομενα Events

Συνέδρια

ROOTS SUMMIT

Ημερομηνία διεξαγωγής: 9-12/05/2024 (Αθήνα)

Ημερομηνία διεξαγωγής: 6-7/04/2024 (Αθήνα)

Ημερομηνία διεξαγωγής: 10-12/06/2024

Σεμινάρια

ADEA Implants-A to Z Course

Ημερομηνίες διεξαγωγής: MODULE 1 (May 30 – June 1, 2024), MODULE 2 (July 18 - 20, 2024), MODULE 3 (October 17 - 19, 2024), MODULE 4 (December 5 – 7, 2024)

Ημερομηνία διεξαγωγής: Module I: 5-7/04/2024

Ημερομηνία διεξαγωγής: 11-12/10/2024

SOLD OUT!
Μη διαθέσιμο

Ημερομηνίες διεξαγωγής: Module I: 15-18 May 2024,  Athens Greece | Module II: 11-14 July 2024, Athens Greece | Module III: 23-26 October 2024, Athens Greece | Module IV: 15-16 November 2024, Munich Germany

Ημερομηνία διεξαγωγής: Module I: 23-24/02/2024, Module II: 29-30/03/2024, Module III: 19-20/04/2024, Module IV: 24-25/05/2024, Module V: 7-8/06/2024, Module VI: 2-6/07/2024

SOLD OUT!
Μη διαθέσιμο

Σεμινάρια

CORE_Bioemulation

Ημερομηνία διεξαγωγής: Module E1 28/2-2/3/24, Module E2 29/5-1/6/24, Module E3 25-28/09/24

Ημερομηνίες διεξαγωγής: Module Ι: 05-07/04/2024 Module II: 10-12/06/2024 Module III: 18-20/07/2024 Module IV: 19-21/09/2024