Social Media και Οδοντιατρική: Facebook (Mέρος B)
Σε αυτό το άρθρο παραθέτουμε την εξήγηση των σημαντικότερων όρων που χρησιμοποιεί το Facebook για να καταγράψει την απόδοση των δημοσιεύσεων σας. Και αυτό το κάνουμε διότι πραγματικά πιστεύουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να σταθεί ουσιαστικός βοηθός στο χτίσιμο σχέσης και εμπιστοσύνης μεταξύ ιατρού και ασθενή. Σε συνέχεια προηγούμενου άρθρου Social Media και Οδοντιατρική: Facebook (Mέρος Α), στο οποίο αναφερθήκαμε σε Impressions και Pageviews θα εξηγήσουμε εδώ τί σημαίνει Reach- Προσέγγιση και Boost Post- Ενίσχυση Δημοσίευσης.
Προσέγγιση – Reach
Η προσέγγιση είναι ο αριθμός των ατόμων στους οποίους εμφανίστηκε[1] – (impressions: βλ. Σημείωση 1) μια ανάρτηση της σελίδας σας στο Facebook είτε αυτοί σας ακολουθούν είτε όχι. Σε σχέση με πόσα άτομα προσέγγισε (έκανε-Reach) μια δημοσίευση σας μπορείτε εν συνεχεία να δείτε πόσα από αυτά τα άτομα κάνανε like, σχολίασαν ή κοινοποίησαν την ανάρτηση σας. Έτσι μαθαίνετε σιγά σιγά τί από αυτά που δημοσιεύετε αρέσει στους φίλους της σελίδας σας ώστε να τα επαναλάβετε στο μέλον ή σε αντίθετη περίπτωση που τα στατιστικά είναι χαμηλά να μην τα συμπεριλάβετε ξανά στο περιεχόμενο της σελίδας σας.
Eνίσχυση Δημοσίευσης – Boost Post
Οι δημοσιεύσεις που έχουν γίνει boost δηλαδή έχουν ενισχυθεί από εσάς κάνοντας διαφήμιση και καταβάλλοντας το διαφημιστικό κόστος που ορίζει το Facebook θα εμφανιστούν σε υψηλότερη θέση στη ροή των νέων – news feed, όσων ακολουθούν την σελίδα σας. Όπως πιθανά ήδη θα έχετε πα ρατηρήσει το ίδιο το Facebook σας προτείνει γράφοντας «boost post» κάτω από την δημοσίευση σας. Επίσης το Facebook σας δίνει την δυνατότητα να κάνετε boost πέραν της δημοσίευσης σας, ένα βίντεο ή ενα status update σας.
Εσείς επιλέγετε τί θα προωθήσετε και ανάλογα το Facebook υπολογίζει και σας ενημερώνει για το πόσο θα σας κοστίσει αυτή η προώθηση ανάλογα πάντα τον αριθμό των ανθρώπων που θέλετε να προσεγγίσετε (Reach[2]). κατάστασης σε βίντεο και το Οι Τις δημοσιεύσεις που έχουν γίνει boost με άλλα λόγια έχουν ενισχυθεί μέσω διαφήμισης το Facebook τις σημειώνει ως “χορηγούμενες- sponsored” και τις εμφανίζει απευθείας στη ροή ειδήσεων των χρηστών και όχι στη δεξιά στήλη όπου εμφανίζονται οι διαφημίσεις και οι τάσεις.
Όσο περισσότερο εξοικειώνεστε και αφιερώνετε χρόνο στην χρήση των social media τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επαφή σας με αυτή την ορολογία όσπου στο τέλος δεν θα σας δημιουργεί ασάφεια ή προβληματισμό αλλά αντιθέτως θα γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο κατανόησης του κοινού που ακολουθεί την σελίδα σας, δηλαδή των ασθενών σας.
Για να διαβάσετε το πρώτο μέρος του άρθρου Social Media και Οδοντιατρική: Facebook (Mέρος Α), στο οποίο αναφερθήκαμε σε Impressions και Pageviews πατήστε εδώ
[1] Εμφανίστηκε Χ φορές ή είχε impressions Χ είναι ο αριθμός των φορών που εμφανίζεται στους χρήστες του Facebook μια ανάρτηση που κάνατε στη Facebook σελίδα του οδοντιατρείου σας, ανεξάρτητα από τον αριθμό των κλικ, των likes ή των κοινοποιήσεων που έχει.
[2] Προσέγγιση-Reach: Η προσέγγιση είναι ο αριθμός των ατόμων στους οποίους εμφανίστηκε[1] -(impressions: βλ. Σημείωση 1) μια ανάρτηση της σελίδας σας στο Facebook είτε αυτοί σας ακολουθούν είτε όχι.
Επερχομενα Events
Σεμινάρια
2ήμερο Σεμινάριο Botox & Dermal Fillers (Αθήνα)
Ημερομηνία διεξαγωγής: 5-6/05/2023 (Αθήνα)
Σεμινάρια
2ήμερο σεμινάριο εκτεταμένων άμεσων αποκαταστάσεων σύνθετης ρητίνης
Ημερομηνία διεξαγωγής: 10-11/06/2023 (Αθήνα)
Σεμινάρια
implant placement after tooth extraction – When, Why and How
Ημερομηνία διεξαγωγής: 26-27/05/2023 (Αθήνα)
Σεμινάρια
2ήμερο Σεμινάριο Botox & Dermal Fillers (Θεσσαλονίκη)
Ημερομηνία διεξαγωγής: 1-2/04/2023 (Θεσσαλονίκη)
Σεμινάρια
Surgical Crown lengthening – everything you need to know
Ημερομηνία διεξαγωγής: 20-21/10/2023 (Αθήνα)
Σεμινάρια
2ήμερο Σεμινάριο Προσθετική επί Εμφυτευμάτων – Από το απλό στο πολύπλοκο (Αθήνα)
Ημερομηνία διεξαγωγής: 11-12/11/2023 (Αθήνα)
Σεμινάρια
PRF Panorama – Applications in Dentistry and Facial Aesthetics
Ημερομηνία διεξαγωγής: 5-7/05/2023 (Αθήνα)
Σεμινάρια
Βελτίωση του χαμόγελου: Απλοποίηση της αισθητικής ανάλυσης και αποκατάσταση με κεραμικές όψεις και στεφάνες (Αθήνα)
Ημερομηνία διεξαγωγής: 25-26/11/2023 (Αθήνα)
Σεμινάρια
1 Year Clinical Masters Program in Advanced Contemporary Prosthodontics (5th Year)
Ημερομηνίες διεξαγωγής: MODULE.#1 11-14/05/2023, MODULE.#2 12-15/07/2023. MODULE.#3 13-15/09/2023, MODULE.#4 17-18/11/2023
Σεμινάρια
Διαχείριση των μαλακών ιστών γύρω από δόντια και εμφυτεύματα: παρόμοιες προσεγγίσεις για το ίδιο αισθητικό αποτέλεσμα
Ημερομηνία διεξαγωγής: 18-20/05/2023 (Αθήνα)
Σεμινάρια
Mastering Soft Tissue Surgery, 2023
Ημερομηνίες διεξαγωγής: • Module Ι: 04-05/03/2023 • Module II: 18-20/05/2023 • Module III: 13-15/07/2022 • Module IV: 06-08/10/2023
Σεμινάρια
1 Year Clinical Masters Program in Implant Dentistry
Ημερομηνίες διεξαγωγής: Session I: 08-11/02/2023 Session II: 03-06/05/2023 Session III: June 2023 Session IV: 05-09/07/2023 Session V: Σεπτέμβριος 2023 Session VI: 10-15/11/2023 Session VII (optional). 2023, Los Angeles & Loma Linda Univercity, USA