Αίθουσα αναμονής

Αίθουσα αναμονής

By Dental Tribune Greece

5 τρόποι να βεβαιωθείτε ότι οι ασθενείς σας θα λατρέψουν την αίθουσα αναμονής του ιατρείου σας

H αίθουσα αναμονής σας είναι η πρώτη σας ευκαιρία να δείξετε στον ασθενή σας ότι ενδιαφέρεστε για αυτόν και να τον βοηθήσετε να έχει μια όμορφη αρχική εμπειρία στο ιατρείο σας, η οποία θα προσμετρήσει στην τελική εικόνα που θα σχηματίσει για εσάς.

Ολοι έχουμε υπάρξει σε αίθουσα αναμονής ιατρείου.

Φανταστείτε αυτήν την σκηνή:

Κάθεστε σε εναν καναπέ που βουλιάζει ήδη μισή ώρα και δίπλα σας ένας έφηβος βλέπει βιντεάκι στο κινητό χωρίς handsfree. Αλλαζετε θέση και κάθεστε σε μια άβολη καρέκλα δίπλα σε μια κυρία που συνεχώς ξεροβήχει. Η αίθουσα αναμονής αρχίζει να σας εκνευρίζει.

Αυτή η σκηνή αν συμβεί στο οδοντιατρείο σας το πιο πιθανό είναι να επηρεάσει την διάθεση του ασθενή σας.

Ναι, αυτόν που θα έχετε μπροστά σας λίγο αργότερα στην οδοντιατρική καρέκλα για θεραπεία.

Το να μειώσετε τον χρόνο αναμονής στα 20 λεπτα είναι μια καλή ιδέα για να έχετε ήρεμους και ευχαριστημένους ασθενείς αλλά δεν είναι η μόνη. Κάνοντας κάποιες κινήσεις για να αναβαθμίσετε το ιατρείο σας θα καταφέρετε και να ξεχωρήσετε από τον ανταγωνισμό και οι ασθένεις να έχουν μια όμορφη συνολική εμπειρία από την επίσκεψη τους.

1. Ανανεώστε τα έπιλα και την διαρρύθμιση

Πολλά οδοντιατρεία μοιάζουν. Δερμάτινοι καναπέδες και καρέκλες στην σειρά, τραπέζακια με στίβες παλιών περιοδικών, τηλεόραση να παίζει κάποιο σίριαλ.

Το πιο πιθανό είναι ο ασθενής να νοιώσει άβολα μεταξύ αγνώστων σε ένα τέτοιο περιβάλλον.

Για να μην νοιώθει παγιδευμένος καλό είναι να βρει ο ασθενής στο ιατρείο σας διαφορετικές θέσεις ώστε να μπορεί να διαλέξει πού θα καθήσει. Για παράδειγμα λίγες καρέκλες γύρω από ένα τραπεζάκι θα ταίριαζαν ιδανικά σε μια οικογένεια. Μια ήσυχη γωνιά με ένα μικρό γραφειάκι για έναν επαγγελματία και μια γωνιά με 2-3 παιχνίδια πολύ φιλική για παιδιά θα τα απασχολούσε ευχάριστα απάλλασσοντας τους υπόλοιπους από την ανησυχία τους.

Γενικά οι θέσεις που μετακινούνται εύκολα είναι ιδιαίτερα βολικές.

Το στυλ, το υλικό και το χρώμα στην επίπλωση καλό είναι να συνάδουν με το brand σας. Αν θέλετε οι ασθενείς να σας έχουν στο μυαλό ώς τους πιο καινοτόμους με τις πιο εξελιγμένες θεραπείες θα πρέπει να επιλέξετε μοντέρνα έπιπλα σε καθαρές minimal γραμμές. Για λίγο πιο χαρούμενη και ζωντανή διάθεση μπορείτε να προσθέσετε λίγο χρώμα και δύο τρεις λεπτομέρειες με σχήματα λουλουδιών.

2. Άτομο στην υποδοχή

Ολοι οι ασθενείς θελουν να νοιώθουν ότι είναι σημαντικοί για τον ιατρό τους. Θα ήταν πολύ όμορφο να υπάρχει στην αίθουσα αναμονής ένα άτομο στην υποδοχή, το οποίο θα γνώριζε για αυτούς και το περιστατικό τους και θα τους υποδεχόταν. Ακόμα κι αν δεν είναι ευφικτό οικονομικά να προσλάβετε ένα άτομο αποκλειστικά για αυτόν τον ρόλο ίσως θα μπορούσε κάποιος από το ήδη υπάρχον προσωπικό να αφιερώνει λίγο χρόνο στην αρχική υποδοχή και στο follow up της έως τώρα πορείας της θεραπείας.

3. Κάντε την αίθουσα αναμονής δραστήρια

Επιτρέποντας στον ασθενή να είναι παραγωγικός όση ώρα σας περιμένει κάνετε τον χρόνο αναμονής να δείχνει συντομότερος καθώς με κάτι άλλο είναι απασχολημένος.

Ελεύθερο WiFi πρέπει να υπάρχει αλλά όχι μόνο αυτό. Ένα γραφειάκι ή κοινό τραπέζι εργασίας με πρίζα για να φορτίσουν laptops ή κινητό θα ήταν ιδανικό. Δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιος αφήνει την δουλειά του για να πάει σε ραντεβού με γιατρό. Προσφέροντας τους την δυνατότητα να είναι παραγωγικοί όσοι ώρα σας περιμένουν δείχνει ότι σέβεστε τον χρόνο τους και τους βοηθάτε να τον αξιοποιήσουν αν επιθυμούν.

Πολλά σύγχρονα ιατρεία στο εξωτερικό προσφέρουν στους ασθενείς τους ακόμα και tablets (συνδεδεμένα με κάποιο έπιπλο για να παραμένουν στον χώρο) στα οποία έχουν ήδη φορτώσει παιχνίδια, οnline περιοδικά, εφημερίδες και social apps.

Ένα παιδιατρικό κέντρο για παράδειγμα έχει κάνει ζωντανή σύνδεση με τον ζωολογικό κήπο της πόλης μεσω web camera και προβάλει αυτό το υλικό στην αίθουσα αναμονής. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι η εξειδίκευση και η πείρα του γιατρού είναι πιο σημαντικές όμως πολύ πιο εύκολα πείθεις ένα παιδί να πάει σε ένα τέτοιο ιατρείο.

Ενα άλλο ενδοκρινολογικό ιατρείο είχε στην αίθουσα αναμονής μια υπηρεσία που έδειχνε στους ασθενείς πως μπορούν να χρησιμοποιήσουν το κινητό τους για να σκανάρουν συσταστικά υγιεινής διατροφής (όπως εκείνης που τους δίνει ο γιατρός) από ένα online οπωροπωλείο, να τα παραγγείλουν online όση ώρα περιμένουν και να τα παραλάβουν σπίτι τους.

Ανάλογα την ειδικότητα του ιατρού μπορεί να προστεθεί και η αντίστοιχη κατηγορία προϊόντων. Ηδη δερματολόγοι και οι οπτικοί στο εξωτερικό έχουν συνδέσει την αίθουσα αναμονής με την λιανική πώληση. Γιατί να μην ακολουθήσουν και οι οδοντίατροι;

4. Ενημερώστε τον ασθενή με σύγχρονα περιοδικά

Ο χρόνος παραμονής μπορεί να ψυχαγωγήσει και να ενημερώσει τον ασθενή. Η Omnipress θέλοντας να δώσει αξία στην αίθουσα αναμονής έχει προσθέσει στα επιστημονικά περιοδικά της τον τελευταίο χρόνο το περιοδικό White tales. Οσοι συνδρομητές της Omnipress το έχουν ήδη λάβει και διαβάσει θα έχουν διαπιστώσει ότι πρόκειται για μια ποιοτική έκδοση με όμορφο design και θεματολογία από τομείς της σύγχρονης αισθητικής, επιστήμης, υγείας, μόδας, διατροφής, πολιτισμού αλλά και συνεντεύξεις από ενδιαφέροντες ανθρώπους και προτάσεις για νέους προορισμούς.

Τέσσερα τεύχη το έτος, ένα White tales για κάθε εποχή του χρόνου θα αποστέλλονται στο ιατρείο σας εξασφαλίζοντας μια όμορφη εικόνα και εμπειρία για τον χώρο αναμονής του ιατρείου σας και απαλάσσοντας σας από την έννοια του περιοδικού για το τραπεζάκι στο γραφείο σας.

5. Προσφέρετε μικρές πολυτέλειες

Μια μικρή πολυτέλεια μπορεί να κάνει την διαφορά. Ειδικά οι οδοντίατροι έχουν την φήμη ότι γνωρίζουν πως να περιποιούνται και να καλομαθαίνουν τους ασθενείς τους. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται μινι μπάρες καθώς και μπουκαλάκια νερού ή αναψυκτικά. Αυτό είναι κάτι που ο ασθενής το λαμβάνει υπόψη.

Μια μητέρα ανάρτησε στο instagram μια φωτογραφία που την δείχνει να απολαμβάνει το μασάζ σε μια ηλεκτρική καρέκλα μασάζ στην αίθουσα αναμονής του οδοντιατρείου που είχε πάει τα παιδιά της. Πήρε πάνω από 1.100 likes και σχόλια όπως “Θα πήγαινα κάθε εβδομάδα τα παιδιά στον οδοντίατρο” και “Αυτός ο οδοντίατρος είναι θεός”.

Related Posts

Upcoming Events

Kalesthetics
KALLESTHETICS
 
 
Ημερομηνία διεξαγωγής: 14-18/11/2018
view it
Διήμερο Σεμινάριο BOTOX & DERMA FILLERS
Διήμερο Σεμινάριο BOTOX & DERMA FILLERS (Θεσσαλονίκη)
 
 
Ημερομηνία διεξαγωγής: 24-25/11/2018
view it
Clinical Program in Oral Implantology
Clinical Program in Oral Implantology (Αθήνα – Μόναχο, 2018-2019)
 
 
Ημερομηνίες διεξαγωγής: Περίοδος I 01-04 Νοεμβρίου 2018 Αθήνα Περίοδος II Φεβρουάριος 2019 Αθήνα Περίοδος III Μάρτιος 2019 Αθήνα κλινική Σταύρου Πελεκάνου Περίοδος IV Μαΐος 2019 Αθήνα Περίοδος V Ιούνιος 2019 Αθήνα κλινική Δρ. Πελεκάνου Περίοδος VI Οκτώβριος 2019 Αθήνα Περίοδος VII 8-12 Νοεμβρίου 2019 Μόναχο – Γερμανία
view it
IMMEDIATE DENTOALVEOLAR RESTORATION – IDR IMMERSION COURSE (part 1)
 
 
Ημερομηνία: 8-10 Απριλίου 2019
view it
The Masterminds vol. II
 
 
Ημερομηνία διεξαγωγής: 17-18/05/2019
view it

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

OMNIPRESS
Newsletter
Καντε δωρεάν εγγραφή και ενημερωθείτε για οδοντιατρικά events, οδοντιατρικά νέα & προϊόντα.
Χρησιμοποιούμε το MailChimp ως πλατφόρμα αποστολής newsletters. Κάνοντας κλικ για υποβολή της φόρμας, αναγνωρίζετε ότι οι πληροφορίες που παρέχετε θα μεταφερθούν στο MailChimp σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου και τους Όρους Χρήσης του. Οι ενημερώσεις αφορούν Events, εκδόσεις της Omnipress, Νέα προϊόντα & εκδηλώσεις εταιρειών του οδοντιατρικού χώρου με δυνατότητα να αλλάξετε τις επιλογές σας.
Η Omnipress θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες της φόρμας για να σας παρέχει ενημερώσεις. Παρακαλούμε επιλέξτε ότι συμφωνείτε & ότι είστε άνω των 18 ετών.