by Omnipress

10 πρακτικές συμβουλές για τη διαδικτυακή παρουσία του οδοντίατρου

1. Κατοχυρώστε θέση σε διαδικτυακές επαγγελματικές πλατφόρμες

Υπάρχουν αρκετές ιστοσελίδες με κριτικές, ώστε να μπορούν οι δυνητικοί ασθενείς σας να βρουν πληροφορίες για εσάς ή τους ανταγωνιστές σας. Κατοχυρώστε την θέση σας σε όσο περισσότερες από αυτές τις ιστοσελίδες μπορείτε. Βεβαιωθείτε πως όλες οι πληροφορίες είναι ακριβείς και συνεπείς σε όλες τις ιστοσελίδες και επεξεργαστείτε την καταχώρησή σας ώστε να περιλαμβάνει ένα σύντομο επαγγελματικό προφίλ, φωτογραφίες, ώρες λειτουργίας και λίστα παρεχόμενων υπηρεσιών.

2. Ζητάτε τακτικά από τους ασθενείς σας να σας γράφουν κριτικές

Αν παλιότεροι ασθενείς σας έχουν αναφέρει πόσο ευχαριστημένοι έχουν μείνει με τις υπηρεσίες σας, ζητήστε τους να στείλουν μία διαδικτυακή κριτική στην οποία να γράφουν για την θετική τους εμπειρία. Οι πιο αξιόπιστες κριτικές είναι αυτές που προσφέρουν περισσότερες λεπτομέρειες. Τόσο οι ασθενείς όσο και οι μηχανές αναζήτησης επιθυμούν να δουν αν έχετε λάβει θετικά σχόλια για τις υπηρεσίες σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.

3. Ζητήστε την κριτική προσωπικά

Με όποιο τρόπο και αν ζητήσετε την κριτική-snail mail ή email-οι ασθενείς σας θα πρέπει να γνωρίζουν πως η ειλικρινής τους κριτική έχει σημασία για εσάς. Τελικά, θα βοηθήσει στη βελτίωση των υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση των ασθενών σας.

4. Παρακολουθείτε τις κριτικές σας

Οι διαδικτυακές κριτικές σας δίνουν πολλές πληροφορίες για τις σκέψεις των ασθενών σας για την ποιότητα των υπηρεσιών σας. Χωρίς συνεχή και πλήρη παρακολούθηση, διατηρείτε μία σταθερή άγνοια της κατάστασης. Μπορείτε να ανατρέξετε σε αυτές τις πολύτιμες πληροφορίες για να ανακαλύψετε και να αντιμετωπίσετε προβλήματα λειτουργικά ή στην παροχή των υπηρεσιών σας-όπως δύσκολο παρκάρισμα ή προβλήματα με το προσωπικό του οδοντιατρείου.

5. Αναφέρετε τις κριτικές στη διαδικτυακή σας προβολή

Προσθέστε αυτές τις θετικές κριτικές στην ιστοσελίδα σας και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Δημιουργήστε link των κριτικών προς τις αρχικές πηγές τους. Οι πιστοί ασθενείς που διαβάζουν αυτές τις κριτικές μπορεί να εμπνευσθούν για να προσθέσουν και τη δική τους. Μπορείτε να τοποθετήσετε επίσης tablet ή ειδικά διαμορφωμένα σημεία στο χώρο υποδοχής του ιατρείου για να συλλέγετε νέες κριτικές.

6. Μην δημιουργήσετε όλες τις κριτικές ταυτόχρονα

Είναι σημαντικό να προέλθουν οι νέες κριτικές σταδιακά και όχι ταυτόχρονα. Η ισχύς τους είναι αθροιστική.

7. Μη γράψετε ή δημοσιεύσετε ψεύτικες κριτικές

Ποτέ μην προσφέρετε κίνητρο στους ασθενείς σας για να γράψουν μία κριτική. Αυτό είναι ανήθικο και θα μειώσει την αξιοπιστία σας. Πρακτικά, οι ιστοσελίδες με κριτικές αναζητούν συνεχώς τις ψεύτικες κριτικές και μπορεί να τις αφαιρέσουν.

8. Μη ζητήσετε κριτική από δυσαρεστημένους ασθενείς προτού επιλύσετε τα προβλήματά τους

Είναι συνετό να επιλύσετε τα προβλήματά τους πριν αναζητήσετε μία κριτική. Μόλις επιλυθεί το πρόβλημα, μπορείτε να ζητήσετε να σας γράψει ο ασθενής μία κριτική για τον τρόπο που το αντιμετωπίσατε. Συχνά οι πιο ένθερμοι υποστηρικτές σας γίνονται οι αρχικά δυσαρεστημένοι ασθενείς των οποίων επιλύσατε τα προβλήματα.

9. Μην αγνοείτε τις αρνητικές κριτικές

Οι αρνητικές κριτικές μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο την επαγγελματική σας φήμη. Ωστόσο, μπορείτε να ελέγξετε το αποτέλεσμα. Η καλύτερη άμυνά σας είναι μία καλή απάντηση. Οι ασθενείς επιθυμούν να δουν πώς χειρίζεστε την κατάσταση όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά. Αν το κρίνετε απαραίτητο, ζητήστε να επιλύσετε το πρόβλημα offline.

10. Μην προσπαθήσετε να αφαιρέσετε αρνητικές κριτικές

Αν δεν μπορείτε να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα ενός ασθενή και να μετατρέψετε μία αρνητική κριτική σε θετική, μη δώσετε έκταση στο ζήτημα. Η προσπάθεια αφαίρεσης μίας αρνητικής κριτικής μπορεί να εντείνει το πρόβλημα και να οδηγήσει σε επιπρόσθετα αρνητικά σχόλια. Αντίθετα, στρέψτε την προσοχή σας στη δημιουργία πολύτιμων θετικών κριτικών.

Παρόμοια Άρθρα

Επερχόμενα Events