By Naomi Cooper
Τι κοινό έχουν εταιρείες όπως η Amazon, η Walt Disney Company, η Trader Joe’s και η Ritz-Carlton Hotel Company; Σύμφωνα με ένα άρθρο του περιοδικού Forbes με τίτλο «Οι 10 πιο πωρωμένες με τους πελάτες εταιρείες», που δημοσιεύθηκε στις 15 Φεβρουαρίου του 2018, «η κάθε μία από αυτές έχει δημιουργήσει ένα όνομα μέσα στην αντίστοιχή της βιομηχανία, παρέχοντας μία απαράμιλλη εμπειρία για τους πελάτες». Για παράδειγμα, η υπηρεσία Prime της Amazon έχει αλλάξει τις προσδοκίες των ανθρώπων όσον αφορά στην ταχύτητα παράδοσης. Η λογική της είναι ότι «Τι αξία έχει ένα προϊόν, εάν δεν μπορεί να βρίσκεται στην πόρτα σου μέσα σε 2 ημέρες από τη στιγμή της παραγγελίας;»
Αυτά τα παραδείγματα επιχειρήσεων αποτελούν λαμπρά παραδείγματα του τρόπου με τον οποίο μπορεί κανείς να καλλιεργήσει μία αίσθηση αφοσίωσης στους πελάτες ικανοποιώντας τις ανάγκες τους –ένα μάθημα που μπορούν οι οδοντίατροι να χρησιμοποιήσουν στα οδοντιατρεία τους. Ανεξάρτητα από το αν είναι αποτέλεσμα ενός φόβου απέναντι στον σωματικό πόνο ή μία ανησυχία όσον αφορά στα οικονομικά, μερικοί ασθενείς διστάζουν ακόμη και να επισκεφθούν τον οδοντίατρο. Γι’ αυτό, οι οδοντίατροι θα πρέπει να βρουν έναν τρόπο να διαφοροποιήσουν το ιατρείο τους από τους άλλους ανταγωνιστές. Χτίζοντας ένα πιο επικεντρωμένο στον ασθενή ιατρείο (ΑΚ), οι οδοντίατροι μπορούν να διαχωρίσουν τον εαυτό τους από τα άλλα συνηθισμένα οδοντιατρεία και να χτίσουν μία βάση από μακροπρόθεσμα πιστούς ασθενείς.
Τι σημαίνει, λοιπόν αυτό; Σημαίνει απλώς να δίνεται προτεραιότητα στην εμπειρία του ασθενούς σε όλους τους τομείς της παροχής φροντίδας, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας του κάθε ραντεβού, του χρόνου που βρίσκεται ο ασθενής στην οδοντιατρική έδρα, των πληρωμών, όπως επίσης και της παρακολούθησης του ασθενούς μετά το πέρας της συνεδρίας και σε όλες τις χρονικές στιγμές μεταξύ των συνεδριών, εστιάζοντας στενά στην ικανοποίηση του ασθενούς, από την αρχή μέχρι το τέλος. Επιπλέον, αυτά τα οδοντιατρεία χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να κάνουν την οδοντιατρική πιο βολική, πιο προσβάσιμη και πιο απολαυστική για τους ασθενείς τους, και όλα αυτά χωρίς να χάνουν αυτήν την προσωπική λεπτομέρεια.
Για να χτίσετε ένα τέτοιο οδοντιατρείο, μπορείτε να λάβετε υπ’ όψιν τις ακόλουθες πέντε στρατηγικές, τις οποίες μπορείτε να ενσωματώσετε στην καθημερινή πρακτική σας:
1. Κάντε εύκολο για του ασθενείς να έρχονται σε επαφή με το ιατρείο σας
Για έναν ασθενή, δεν υπάρχει τίποτε πιο ικανοποιητικό από το να μπορεί να έρχεται σε τηλεφωνική επαφή με το οδοντιατρείο του. Παρόλα αυτά, πολλά άτομα του προσωπικού της γραμματείας δαπανούν καθημερινά πολλές ώρες στο τηλέφωνο αφήνοντας το ένα μήνυμα μετά το άλλο. Είναι καιρός να αντιληφθείτε ότι πολλοί λίγοι από τους σημερινούς ασθενείς κάνουν τον κόπο να ακούσουν τα μηνύματα στον προσωπικό τους τηλεφωνητή και ακόμη λιγότεροι κάνουν τον κόπο να απαντήσουν.
Τα ΑΚ οδοντιατρεία έχουν αλλάξει τις πρακτικές επικοινωνίας με τους ασθενείς τους με email και γραπτά μηνύματα, που αποτελούν τρόπους που οι ασθενείς προτιμούν και στους οποίους θα απαντήσουν. Χρησιμοποιώντας υπηρεσίες αποστολής γραπτών μηνυμάτων, τα μέλη της γραμματείας θα έχουν τη δυνατότητα να επιβεβαιώσουν τα ραντεβού, να προγραμματίσουν άλλα και να γεμίσουν τυχόν κενά στο πρόγραμμά σας σε λίγα μόλις λεπτά, αντί να σπαταλάνε αμέτρητες ώρες στα τηλέφωνα. Οι ασθενείς εκτιμούν τη δυνατότητα να επιβεβαιώνουν με βολικό τρόπο το ραντεβού τους από το κινητό τους τηλέφωνο, χωρίς να χρειάζεται να ακούν μηνύματα στον προσωπικό τηλεφωνητή τους.
2. Βοηθήστε τους ασθενείς να αντεπεξέλθουν οικονομικά στην απαραίτητη θεραπεία
Κάθε οδοντίατρος γνωρίζει ότι οι ασθενείς θα καθυστερήσουν ή ακόμη και θα αρνηθούν τη θεραπεία, εάν δεν μπορούν να την αντέξουν οικονομικά. Παρόλο που αυτό είναι απογοητευτικό για τον οδοντίατρο, είναι πολύ πιο απογοητευτικό για τους ασθενείς να παραδεχθούν ότι δεν μπορούν να πληρώσουν για τη θεραπεία την οποία έχουν ανάγκη. Η προσφορά εναλλακτικών επιλογών πληρωμής όχι μόνο βοηθά τους ασθενείς να βρουν την οικονομική δυνατότητα για την οδοντιατρική τους θεραπεία, αλλά επίσης στέλνει το μήνυμα ότι ο οδοντίατρος είναι διατεθειμένος να υπερπηδήσει τα εμπόδια ώστε να βοηθήσει τους ασθενείς του να λάβουν τη φροντίδα που έχουν ανάγκη.
Πηγή: Inside Dentistry – Vol.15-Issue 5, Μάιος 2019
Σημ. H Naomi Cooper είναι Διευθύνουσα σύμβουλος και συν-ιδρυτής του Doctor Distillery – Πρόεδρος και ιδρυτής του Minoa Marketing
Επερχομενα Events
Σεμινάρια
2ήμερο Σεμινάριο Botox & Dermal Fillers (Αθήνα)
Ημερομηνία διεξαγωγής: 8-9/02/2025 (Αθήνα)
Συνέδρια
23ο Παμπελοπονησιακό Οδοντιατρικό Συνέδριο
Ημερομηνία διεξαγωγής: 13-15/06/2025
Συνέδρια
Αναλύοντας τη Νέα Πραγματικότητα της Ψηφιακής Μετάβασης
Ημερομηνίες διεξαγωγής: 25/01/2025
Συνέδρια
A Full Day with Istvan Urban
Ημερομηνίες διεξαγωγής: 01/02/2025
Σεμινάρια
Χρήση του πρωτοξειδίου του αζώτου στην καθημερινή οδοντιατρική κλινική πράξη
Ημερομηνίες διεξαγωγής: Module I: 28-29-30/3/2025, Module 2: 30-31/5-1/6/2025, Module 3
Σεμινάρια
Κλινικό Πρόγραμμα Βασικής Εκπαίδευσης στην Εμφυτευματολογία
Ημερομηνίες διεξαγωγής: Module I: 7-9/03/2025, Module 2: 03-06/04/2025, Module 3: 5/2025, Module 4: 06/2025, Module 5: 09/2025, Module 6: 10/2025, Module 7: 7-11/11/2025, Module 8: 11/2025, Module 9: 12/2025
Σεμινάρια
Mastering Soft Tissue Surgery, 2025
Ημερομηνίες διεξαγωγής: MODULE I 04-06 APR 2025 • MODULE II 19-21 JUNE 2025 • MODULE III 24-26 JUL 2025 • MODULE IV OCT 2025
Σεμινάρια
CBCT Course – CONE BEAM CT ΣΤΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ – 4ος κύκλος
Ημερομηνία διεξαγωγής: Module I : 7-8/12/2024 | Module II : 14-15/12/2024 | Module III: 11-12/01/2025 | Module IV: 01-02/02/2025 | Module V: 10-12/02/2025 | Module VI: 21-23/02/2025
Σεμινάρια
CORE_Bioemulation
Ημερομηνία διεξαγωγής: Module E1 19-22/02/2025, Module E2 14-17/05/2025, Module E3 17-20/09/2025