Τί χρειάζεται να κάνετε στην πρώτη φάση της μετα-covid εποχής αν είστε εμπορική εταιρία οδοντιατρικών, οδοντοτεχνικών υλικών και εξοπλισμού.
1. Κάντε τα μαθηματικά
Οι αριθμοί δεν λένε ποτέ ψέματα. Υπολογίστε τις οικονομικές απώλειες σας και προσπαθήστε να εντοπίσετε νέες πηγές εσόδων. Αυτές μπορεί να προέλθουν από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος, μιας νέας υπηρεσίας ή με τη στόχευση μιας νέας αγοράς ή ενός νέου τμήματος καταναλωτών. Σκεφτείτε το!
2. Θυμηθείτε για ποιό λόγο υπάρχει η εταιρία σας
Επαναξιολογήστε τις αξίες και το όραμα της εταιρείας σας και προσπαθήστε να τα επικοινωνήσετε με σαφήνεια προς τα έξω, τόσο στα άτομα εντός της εταιρίας σας όσο και στα εκτός αυτής. Η πανδημία του κορονοϊού έφερε αλλαγές στις ζωές όλων μας. Ο επαναπροσδιορισμός των αξιών και η κοινοποίηση τους θα υπενθυμίσει σε συνεργάτες, προμηθευτές και καταναλωτές σας τους λόγους για τους οποίους σας εμπιστεύονται και σας ξεχωρίζουν. Φροντίστε το εταιρικό όραμα σας να συμβαδίζει με τις ανάγκες των πελατών σας.
3. Κατανοήστε τον καταναλωτή σας
Η πανδημία έχει αλλάξει τον τρόπο που οι άνθρωποι ζουν, σκέφτονται, εργάζονται και καταναλώνουν. Η εταιρεία θα πρέπει να ελέγξει ξανά όλα τα στάδια που ακολουθεί ο πελάτης της πριν, στην αγορά και μετά την αγορά των προϊόντων-υπηρεσιών της, τόσο σε offline όσο και σε online περιβάλλον. Στην ορολογία του marketing η διαδρομή αυτή ονομάζεται “customer journey” του πελάτη. Προσπαθήστε να “μπείτε στα παπούτσια” των πελατών σας και να εντοπίσετε “πού πονάνε” αυτή τη στιγμή.
Οι οδοντίατροι αντιμετωπίζουν σε αυτή τη φάση διαφορετικά προβλήματα. Κάποια από αυτά μπορεί να είναι η μείωση εσόδων, η διεύρυνση του ωραρίου λόγω του απαραίτητου χρόνου που πρέπει να μεσολαβεί ανάμεσα στα ραντεβού, το στρες που προκαλεί η ανάγκη τήρησης των μέτρων για την προστασία των ίδιων, του προσωπικού καί των οικογενειών τους κ.α. Η εταιρεία πρέπει να αναγνωρίσει αυτά τα προβλήματα και να προσφέρει τη σωστή λύση για να ανακουφίσει τους πελάτες της από αυτούς τους “πόνους”.
Αν τα προϊόντα σας αφορούν τους οδοντοτεχνίτες τότε θα πρέπει να ενσκήψετε στα δικά τους προβλήματα και ανάγκες. Η εργασία τους είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον οδοντίατρο,-ους που συνεργάζονται οπότε ενδεχομένως να δείτε πολύ διαφορετικά θέματα να τους απασχολούν. Επίσης για τους οδοντοτεχνίτες η πανδημία έφερε στην επιφάνεια περισσότερο την ευκαιρία της ψηφιακής εκτύπωσης.
Επικοινωνία, Επικοινωνία, Επικοινωνία
Έχετε σαφή και ειλικρινή επικοινωνία με όλους τους ενδιαφερόμενους, συνεργάτες, προσωπικό, πελάτες B2B & B2C. Αυτές οι δύσκολες στιγμές απαιτούν συνέργειες και υποστήριξη μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων μερών. Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση. Εάν δεν το κάνετε, κάποιος άλλος θα δημιουργήσει μια ισχυρότερη σχέση μαζί τους και θα κερδίσει το παιχνίδι.
Διατηρήστε την αισιοδοξία σας
Όσο και να δυσκολεύουν τα πράγματα προσπαθήστε να διατηρήσετε την αισιοδοξία σας και με ξεκάθαρο μυαλό να εφαρμόσετε την στρατηγική σας. Επειδή το εξωτερικό περιβάλλον παραμένει ρευστό, φροντίστε να κάνετε “pit stops” ανά τακτά χρονικά διαστήματα για επανέλεγχο της κατάστασης και όπου χρειαστεί αλλάξτε ή διαφοροποιείστε τις τακτικές σας.
Επερχομενα Events
Σεμινάρια
1 Year Clinical Masters Program in Contemporary Prosthodontics 2025 (4 Modules), 7th Year
Ημερομηνίες διεξαγωγής: Module 1 (Athens) 22-25 May 2025, Module 3 (Athens) 24-27 September 2025, Module 2 (Athens) 9-12 July 2025, Module 4 (Munich) 14-15 November 2025
Σεμινάρια
2ήμερο Σεμινάριο – Facelift με νήματα COG / Αναίμακτη Βλεφαροπλαστική (Αθήνα)
Ημερομηνία διεξαγωγής: 17-18/05/2025 (Αθήνα)
Σεμινάρια
CBCT Course – CONE BEAM CT ΣΤΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ – 6ος κύκλος
Σεμινάρια
CORE_Bioemulation (2026)
Ημερομηνία διεξαγωγής: Module Ε1: 4-7/03/2026, Module Ε2: 01-04/07/2026, Module Ε3: 16-19/09/2026
Σεμινάρια
The Lip Project (Αθήνα)
Ημερομηνία διεξαγωγής: 17-18/05/2025 (Αθήνα)
Σεμινάρια
Σύγχρονη Εμφυτευματολογία – Η Ψηφιακή Διάσταση
Ημερομηνίες διεξαγωγής: Μέρος 1: 10-11 Μαϊου 2025, Μέρος 2: 04-05 Οκτωβρίου 2025
Σεμινάρια
CBCT Course – CONE BEAM CT ΣΤΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ – 5ος κύκλος
Συνέδρια
23ο Παμπελοπονησιακό Οδοντιατρικό Συνέδριο
Ημερομηνία διεξαγωγής: 13-15/06/2025
Σεμινάρια
Isolation Course
Ημερομηνίες διεξαγωγής: 22/11/2025
Σεμινάρια
Κλινικό Πρόγραμμα Βασικής Εκπαίδευσης στην Εμφυτευματολογία
Σεμινάρια
Mastering Soft Tissue Surgery, 2026
Ημερομηνίες διεξαγωγής: MODULE I: 13 -15 MARCH 2026 • MODULE II: JUNE 2026 • MODULE III: 16-18 JULY 2026 • MODULE: 25-27 SEPTEMBER 2026
Σεμινάρια
CORE_Bioemulation
Ημερομηνία διεξαγωγής: Module E1 19-22/02/2025, Module E2 14-17/05/2025, Module E3 17-20/09/2025
Σεμινάρια
Mucogingival Esthetic Surgery Around Teeth & Implants
Ημερομηνία διεξαγωγής: 26-28/06/2025