Ο Diego Gabathuler, Head of Sales EMEA & Latin America και μελλοντικός CEO της Ivoclar Vivadent με τον Γερασιμο Τσεπα, Managing Director Mediterranean της Ivoclar Vivadent.

Η ψηφιακή δεξιοτεχνία είναι το μέλλον

Oι τάσεις στην οδοντιατρική αγορά μέσα από τα μάτια τριών ηγετικών στελεχών της Ivoclar Vivadent.

 

Robert Ganley, Diego Gabathuler και Michael Taube μίλησαν σε συνέντευξη που δώσανε λίγο πριν την έναρξη της IDS στην Dr M. Marschall, αρχισυντάκτρια του Quintessence News για τις τρέχουσες εξελίξεις στην αγορά, τα νέα προϊόντα, τις μεταβατικές και μελλοντικές προκλήσεις.

Η Ivoclar Vivadent είναι μία από τις πιο καινοτόμες οδοντιατρικές εταιρείες παγκοσμίως. Τα προϊόντα της οικογενειακής επιχείρησης που εδρεύει στο Schaan του Λιχτενστάιν έχουν επανειλημμένα γίνει σημεία αναφοράς τεχνολογικής καινοτομίας στην οδοντιατρική και στην οδοντοτεχνική και θεωρούνται σε πολλές περιπτώσεις πρότυπο.

H στρατηγική της Ivoclar Vivadent συνδυάζει οδοντιατρική δεξιοτεχνία και  ψηφιακή τεχνολογία.

Ο Robert Ganley εργάζεται στην Ivoclar Vivadent από το 1990 και από το 2003 είναι ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. Ο Michael Taube ανήκει επίσης στην ηγετική ομάδα της Ivoclar από το 2017 και έχει την θέση του Chief Marketing Officer ενώ ο Diego Gabathuler, τωρινός Διευθυντής Πωλήσεων ΕΜΕΑ και Λατινικής Αμερικής της Ivoclar Vivadent, παραλαμβάνει την πρώτη Ιουλίου του 2019 από τον Robert Ganley την σκυτάλη για την διεύθυνση της Ivoclar  Vivadent. Αυτό έχει ήδη ανακοινωθεί από το φθινόπωρο του 2018.

Κύριε Ganley, με την ευκαιρία του International Expert Symposium στη Ρώμη τον Ιούνιο του 2018, μοιραστήκατε τις προσδοκίες σας όσον αφορά τη μελλοντική ανάπτυξη της διεθνούς οδοντιατρικής αγοράς και τις προοπτικές ανάπτυξης της Ivoclar Vivadent σε διαφορετικές αγορές. Πόσο σωστές αποδείχθηκαν οι εκτιμήσεις σας;

Rbert Ganley: Η επιρροή των τάσεων που οραματιστήκαμε είναι ακόμη μεγαλύτερη από όσο υποθέταμε. Η ψηφιακή τεχνολογία διεισδύει σε όλα τα επίπεδα της ζωής μας, ιατρικά και οδοντιατρικά. Οι ασθενείς αποκτούν γνώσεις μέσω του Διαδικτύου, διερευνούν προϊόντα και πλέον συζητούν για οδοντιατρικές διαδικασίες με τους οδοντιάτρους τους αλλά και με τους φίλους τους. Υπάρχει μία αυξανόμενη ζήτηση για αισθητικές αποκαταστάσεις.

Στη Βόρεια Αμερική, περιμέναμε ρυθμό ανάπτυξης 1-2%, ενώ στην ευρωπαϊκή αγορά 2%. Με ποσοστό 6%, η Ασία ξεπέρασε τον μέσο όρο ανάπτυξης. Στη Λατινική Αμερική, τις αραβικές χώρες και την Αφρική, μία ανάπτυξη σε ποσοστό 4-5% φαινόταν επίσης εφικτή. Συνολικά, αναμέναμε ένα ρυθμό ανάπτυξης της οδοντιατρικής αγοράς 2.5% το 2018. Αυτή η πρόγνωση εξακριβώθηκε.

Υπήρξαν κάποιες εξελίξεις που δεν περιμένατε τόσο στην οδοντιατρική αγορά όσο και στην Ivoclar Vivadent;

R.G: Η ανάπτυξη του CAD/CAM στα οδοντοτεχνικά εργαστήρια ήταν ταχύτερη σε σχέση με τα οδοντιατρεία. Είναι γεγονός ότι τα εργαστήρια σε πολλές αγορές λειτουργούν περισσότερο ψηφιακά σε σχέση με τα οδοντιατρεία. Η χρήση της ζιρκονίας αυξήθηκε σε παρόμοιο ποσοστό με τη διείσδυση των εργαστηριακών CAD/CAM. Σήμερα, αυτό το υλικό είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο ολοκεραμικό υλικό.

Πώς βλέπετε την ανάπτυξη της οδοντιατρικής τόσο σε διεθνές επίπεδο όσο και σε αγορές-κλειδιά όπως η Γερμανία; Πόσο σημαντικό είναι το ζήτημα της Πρόληψης για την Ivoclar μέσα σε αυτό το πλαίσιο;

R.G.: Η οδοντιατρική αναπτύσσεται σε όλες τις διεθνείς αγορές, αλλά συχνά με διαφορετικό ρυθμό. Οι αναπτυσσόμενες αγορές σημειώνουν την υψηλότερη ανάπτυξη όπως θα αναμενόταν.

Diego Gabathuler: Η Ivoclar Vivadent έχει επιτύχει να καθιερώσει διάφορα οδοντιατρικά προϊόντα. Με περίπου 240.000 συσκευές Bluephase να έχουν πωληθεί, είμαστε πρώτοι παγκοσμίως στον τομέα των λυχνιών πολυμερισμού. Τον Ιανουάριο αυτού του έτους, λανσάραμε το Bluephase G4, που δεν είναι μόνο εξαιρετικό σχεδιαστικά και αξιόπιστο, αλλά ξεχωρίζει επίσης για τη λειτουργία του ως ‘’έξυπνου βοηθού’’ στο φωτοπολυμερισμό, μια λειτουργία που βοηθά τους χρήστες να εξασφαλίζουν υψηλής ποιότητας αποτελέσματα φωτοπολυμερισμού.

Το άλλο θέμα που αναφέρατε, η πρόληψη είναι επίσης πολύ σημαντική για την Ivoclar Vivadent. Ένα καλά συντονισμένο εύρος προϊόντων που αφορούν  επαγγελματική θεραπεία επηρεάζει θετικά όχι μόνο τη στοματική υγεία των ανθρώπων, αλλά και την ποιότητα ζωής τους. Αυτό θα ληφθεί περισσότερο υπόψη στο μέλλον.

Στην IDS 2017, η Ivoclar Digital συστήθηκε ως μία νέα κατηγορία. Έκτοτε η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις σε αυτό τον τομέα. Πώς έχει αναπτυχθεί αυτό το τμήμα; Θα προστεθεί νέος εξοπλισμός-σαρωτές, τρισδιάστατοι εκτυπωτές και νέα υλικά;

R.G: Ναι, έχουμε ήδη παρουσιάσει τη νέα μας σειρά ψηφιακών μηχανημάτων, τα νέα ψηφιακά μας υλικά και το νέο brand Ivoclar Digital στην IDS 2017. Γνωρίζαμε πως διαθέταμε την τεχνογνωσία τόσο στον τομέα των υλικών όσο και του εξοπλισμού. Ξεκάθαρα, η διαδικασία ανάπτυξης διήρκησε περισσότερο από το αναμενόμενο, αλλά αυτό οφειλόταν στο γεγονός πως εστιάσαμε στην εκπλήρωση των υψηλών μας προδιαγραφών όσον αφορά την ποιότητα και την απόδοση. Στο θέμα της ποιότητας, δεν κάνουμε κανένα συμβιβασμό. Το καλοκαίρι του 2018, λανσαρίστηκε με επιτυχία το PrograMill PM7. Το PrograMill PM5 και το PM3 ακολουθούν. Το PrograMill One προγραμματίζεται να λανσαριστεί το τέταρτο τρίμηνο του 2019.

Από το Νοέμβριο του 2018, διατίθεται το IvoSmile σε ορισμένες αγορές. Αυτή η εφαρμογή λογισμικού, που στηρίζεται στην επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality), επιτρέπει την προσομοίωση των θεραπευτικών αποτελεσμάτων στο οδοντιατρείο. Η εφαρμογή, που παρουσιάστηκε αρχικά στο International Expert Symposium (IES) στη Ρώμη πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως συμβουλευτικό εργαλείο. Πόσο θετικά αποδέχθηκαν οι οδοντίατροι αυτό το νέο προϊόν; Ποια είναι η εμπειρία σας μέχρι σήμερα;

R.G: Το επίπεδο ενδιαφέροντος για το IvoSmile ήταν πολύ υψηλό. Θα ακολουθήσουν περισσότερες εφαρμογές διότι πιστεύουμε πως τα εργαλεία που δίνουν τη δυνατότητα στον οδοντίατρο να επικοινωνήσει με πιο αποτελεσματικό τρόπο με τον ασθενή είναι απαραίτητα. Αυτά τα εργαλεία επιτρέπουν στους οδοντιάτρους να δείχνουν στον ασθενή τους πώς θα φαίνεται μετά την θεραπεία.

D.G: To να έχει την εικόνα του τελικού αποτελέσματος μετά την θεραπεία μπορεί να αυξήσει την επιθυμία του ασθενή να πραγματοποιησεί μία συγκεκριμένη θεραπεία και να τον διευκολύνει στο να πάρει την απόφαση.

Michael Taube: Η ανταπόκριση στο IvoSmile ήταν πολύ θετική. Είμαστε περίεργοι να δούμε πώς οι επισκέπτες της IDS θα ανταποκριθούν στη νέα εφαρμογή.

Τα πρώτα κοπτικά PrograMill λανσαρίστηκαν επίσης στη Ρώμη. Πώς ανταποκρίνονται οι πελάτες σε αυτά τα χρήσιμα προϊόντα που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην IDS 2017;

R.G: Η απόδοση του PrograMill PM7 στο εργαστήριο ήταν πολύ καλή. Η ζήτηση ξεπέρασε την προσφορά παρόλο που αυξήσαμε τα επίπεδα παραγωγής μας. Εργαζόμαστε εντατικά για να αυξήσουμε το δυναμικό της παραγωγής μας ακόμη περισσότερο.

D.G: Λαμβάνουμε την υψηλή ζήτηση ως ένα μεγάλο κομπλιμέντο. Δείχνει πως οι πελάτες που διαθέτουν ήδη ένα ΡΜ7 είναι πολύ ικανοποιημένοι και το συστήνουν και σε άλλους. Σε αντίθεση με τα ανταγωνιστικά συστήματα, το PrograMill διαθέτει ενσωματωμένη λύση λογισμικού. Σε συνδυασμό με τα κατάλληλα υλικά, προσφέρουμε μία καλά συντονισμένη διαδικασία για το οδοντοτεχνικό εργαστήριο.

Η «μια λύση για όλους» προσέγγιση φαίνεται να ανήκει στο παρελθόν όταν πρόκειται κανείς να  αντιμετωπίσει διαφορετικές ευρωπαϊκές και διεθνείς αγορές. Ωστόσο, φαίνεται πως εξατομικευμένες αγορές όπως η Γερμανία κατακερματίζονται συνεχώς. Η επιθυμία ενσωμάτωσης της καινοτομίας ποικίλλει σημαντικά μεταξύ οδοντιάτρων και οδοντοτεχνιτών. Συγκεκριμένα, οι οδοντοτεχνίτες είναι πολύ ευαίσθητοι σε τεχνολογικές εξελίξεις που θα ενδεχομένως να μεταφέρουν την εργασία από το εργαστήριο στο οδοντιατρείο. Πώς χειρίζεστε αγορές με τέτοιες διαφορετικές ανάγκες και αντιλήψεις;

R.G: Οι τεχνολογίες αλλάζουν τον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε. Αυτό το παρατηρούμε καθημερινά στις ζωές μας. Το ερώτημα είναι αν είμαστε ικανοί και επιθυμούμε να ακολουθήσουμε αυτή την αλλαγή. Πολλοί οδοντοτεχνίτες καλωσορίζουν τις ψηφιακές τεχνολογίες επειδή μπορούν να βελτιώσουν την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα τους. Άλλοι εστιάζουν σε κλασσικές τεχνικές κατασκευής. Πιστεύουμε πως στο τέλος, οι ίδιοι οι πελάτες θα πρέπει να αποφασίσουν ποιά μέθοδος είναι η σωστή για αυτούς και για τις κλινικές τους περιπτώσεις.

Στην Ivoclar Vivadent θεωρούμε ευθύνη μας να αναπτύσσουμε καινοτομίες που δημιουργούν ευκαιρίες. Προσφέρουμε επιλογές. Η τελική απόφαση είναι του πελάτη, ώστε να καταλήξει στην καλύτερη τεχνολογική επιλογή για αυτόν.

Ως Ivoclar-Vivadent υπηρετείται την τεχνολογία που προορίζεται για το οδοντοτεχνικό εργαστήριο και έχετε τονίσει επανειλημμένα την προσήλωσή σας σε αυτό. Πώς βλέπετε το μέλλον της οδοντοτεχνικής βιομηχανίας και του επαγγέλματος υπό το φως των ταχέων τεχνολογικών αλλαγών σε αυτό τον τομέα;

R.G: Είμαστε πολύ σίγουροι πως η ανάγκη για εκπαιδευμένους οδοντοτεχνίτες θα αυξηθεί στο μέλλον. Ο οδοντίατρος θα έχει περισσότερη δουλειά λόγο της αύξησης του προσδόκιμου ζωής και θα χρειαστεί τις δεξιότητες του οδοντοτεχνίτη για να προσφέρει επανορθωτική ή προσθετική θεραπεία. Οι επιεμφυτευματικές αποκαταστάσεις και οι μεγαλύτερες ακίνητες και κινητές αποκαταστάσεις θα καταστήσουν ακόμη σημαντικότερες τις δεξιότητες του οδοντοτεχνίτη σήμερα και στο μέλλον.

D.G: Στο μέλλον, οι οδοντοτεχνίτες θα συνδυάζουν όλο και περισσότερο την επαγγελματική τους δεξιοτεχνία με τις ψηφιακές διαδικασίες. Πιστεύω πως αυτό θα επιτρέψει την πιο αποτελεσματική δημιουργία αισθητικών αποκαταστάσεων. Ο οδοντοτεχνίτης ως ψηφιακός δεξιοτέχνης αποτελεί σίγουρα ένα επάγγελμα με μέλλον. Προσπαθούμε συνεχώς να βελτιώσουμε την προσφορά περαιτέρω ενημερωτικών και εκπαιδευτικών σεμιναρίων καθώς και υπηρεσιών υποστήριξης στους πελάτες μας για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων.

Ποια είναι τα σχόλια που λαμβάνετε από τους οδοντοτεχνίτες; Στη Ρώμη, ο Oliver Brix, μία προσωπικότητα με διεθνή επιρροή o οποίος έχει πραγματικά κατακτήσει την τέχνη του, δήλωσε την προσήλωση στην προηγμένη οδοντιατρική τεχνολογία, την οποία βλέπει ως μία συνένωση μεταξύ ψηφιακής τεχνολογίας και οδοντιατρικής δεξιοτεχνίας.

R.G: Θέλω να αναφέρω πως η παρουσίαση του Oiver Brix ήταν μία από τις πιο εμπνευσμένες και συναισθηματικές παρουσιάσεις που είχα τη χαρά να παρακολουθήσω. Το μήνυμά του ήταν ξεκάθαρο: Η επιθυμία να συνδυαστούν οι γνώσεις και οι δεξιότητες του οδοντοτεχνίτη με τις προοπτικές της ψηφιακής τεχνολογίας δημιουργούν ένα νέο επίπεδο δυνατοτήτων. Το χάσμα μεταξύ αυτών των δύο απαιτεί όραμα, δύναμη και αυτοπεποίθηση για να γεφυρωθεί.

Η σχεδιασμένη αλλαγή ηγεσίας στην Ivoclar Vivadent AG θα γίνει αυτό το καλοκαίρι. Τί επιθυμείτε να πετύχετε κατά την εναπομείνουσα κοινή μεταβατική περίοδο, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον της εταιρίας;

R.G: Επιθυμούμε να ενισχύσουμε όλους τους τομείς που δουλεύουν καλά και να αναζητήσουμε τη βελτίωση μέσω της αλλαγής σε άλλους τομείς. Ο D.Gabathuler θα κάνει ότι έκανα εγώ και ότι γινόταν πριν από εμένα. Θα ενισχύσει την εταιρεία μας με σύνεση και θάρρος.

D.G: Ο Robert Ganley και εγώ έχουμε πολύ παρόμοιες απόψεις σε πολλούς τομείς. Ωστόσο, επιλέγουμε διαφορετικές μεθόδους και προσεγγίσεις στη διαχείριση των πραγμάτων. Η ανταλλαγή ιδεών είναι πολύ παραγωγική και μας δίνει τη δυνατότητα να βρούμε τις καλύτερες λύσεις. Εκτιμώ ιδιαίτερα τη συνεργασία μας.

Μ.Τ: Ο πρόωρος σχεδιασμός της διοικητικής μετάβασης ταιριάζει με τον τρόπο που χειριζόμαστε τις καταστάσεις στην Ivoclar Vivadent. Ακολουθούμε μία μακροπρόθεσμη στρατηγική-σε όλους τους τομείς. Αυτή η δίκαιη, καλά συντονισμένη αλλαγή ηγεσίας, είναι επίσης πολύ θετική για τους υπαλλήλους μας. Είμαστε καλά εφοδιασμένοι για το μέλλον.

Κύριε Ganley, έχετε εργαστεί για την Ivoclar Vivadent από το 1990 και από το 2003 στην θέση του CEO. Θα συνεχίσετε να υποστηρίζετε την εταιρεία ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου στο μέλλον. Αν κάνετε μία αναδρομή στο παρελθόν, ποιές ήταν οι πιο εποικοδομητικές και οι πιο δύσκολες εμπειρίες για εσάς όλα αυτά τα χρόνια;

R.G: Σας απαντώ: Η αρχή, το τέλος και όλα τα ενδιάμεσα σημεία. Ξεκίνησα την προεδρία μου στη Βόρεια Αμερική όταν ο κύριος Zeller από την ιδιοκτήτρια οικογένεια της Ivoclar Vivadent μου παρέδωσε αυτή την ευθύνη το 1990. Ήταν μία από τις πρώτες αποφάσεις του ως  CEO και αποτέλεσε μία αρχή και για τους δυο μας. Το 2019, θα αποσυρθώ από την θέση μου ως CEO την ίδια στιγμή που ο κύριος Zeller θα αποσυρθεί από την θέση του Πρόεδρου του Διοικητικού Συμβουλίου. Αυτό είναι το ιδανικό τέλος.

Στα 29 χρόνια που μεσολάβησαν αλλάξαμε την εταιρεία μας όπως αλλάξαμε και την Οδοντιατρική. Η έναρξη της Αισθητικής Επανάστασης εισήγαγε ένα νέο όρο και ένα νέο αισθητικό αποτέλεσμα. Επέκτεινε επίσης, τις συγκολλούμενες άμεσες αποκαταστάσεις ως μία βάση για ελάχιστα επεμβατική οδοντιατρική θεραπεία.Variolink, Tetric Ceram, IPS Empress,  Bluephase Style, Programat, IvoBase, Tetric Evo Ceram και, φυσικά, το IPS e.max πρόσφεραν νέες λύσεις στην Οδοντιατρική για την επίτευξη ποιοτικής αισθητικής οδοντιατρικής θεραπείας. Καθώς διευρύναμε τις προσδοκίες των ασθενών, των οδοντιάτρων και των οδοντοτεχνιτών, επεκτείναμε την εταιρεία μας σε όλες τις αγορές διεθνώς. Στην IDS 2019 λανσάρουμε ένα νέο επίπεδο αισθητικής…μία αισθητική που γίνεται πιο ”έξυπνη” και πιο αποτελεσματική.

Ποιές είναι οι βασικές προκλήσεις για την Ivoclar Vivadent τα επόμενα χρόνια-εκτός από το νέο κατασκευστικό project στο Schaan, το οποίο αποτελεί απόδειξη της προσήλωσης της εταιρείας στην ανάπτυξη και την αυτονομία;

R.G.: Ναι, το νέο κτίριο στο Schaan, που περιλαμβάνει μία επένδυση 50 εκ. Ελβετικών φράγκων, σηματοδοτεί μία ξεκάθαρη προσήλωση στο μέλλον. Οι βασικές προκλήσεις θα περιλαμβάνουν τα οικονομικά και τις νέες τεχνολογίες. Η επικοινωνία θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες καθώς και προκλήσεις. Η επιθυμία για αλλαγή θα αποτελέσει μία γέφυρα προς την επιτυχία. Χωρίς αυτήν δεν θα είναι δυνατή η ανάπτυξη. Ωστόσο, θα πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι για να αποφύγουμε τη σύγχυση με την πληθώρα των δυνατοτήτων.

D.G: Η επιστράτευση ταλαντούχων και προσηλωμένων υπαλλήλων για τα πολλά αντικείμενα που προκύπτουν σε μία εταιρεία που λειτουργεί με γνώμονα την καινοτομία και την ανάπτυξη είναι επίσης σημαντική. Η Ivoclar Vivadent αποτελεί έναν ελκυστικό εργοδότη με πολλές ευέλικτες και συναρπαστικές ευκαιρίες εργασίας. Συχνά ξεχνάμε να το αναφέρουμε αυτό.

Μ.Τ: Η Ivoclar Vivadent είναι μία οικογενειακή εταιρεία. Αυτό εκδηλώνεται σε πολλούς τομείς και συγκεκριμένα στη διοικητική προσέγγιση με βάση την αξία της προσφοράς σε καθημερινή βάση. Πιστεύω πως μπορούμε να προσφέρουμε στους ανθρώπους ευκαιρίες προσωπικής ανάπτυξης που δεν θα συναντήσουν πουθενά αλλού στην οδοντιατρική βιομηχανία.

Σε ποιους τομείς περιμένετε η εταιρεία να αναπτυχθεί περαιτέρω και σε ποιά νέα τμήματα της αγοράς σκοπεύετε να εισέλθετε;

R.G: Είμαστε ηγέτες στην Αισθητική και θα ενδυναμώσουμε περαιτέρω αυτή την θέση. Θα χρησιμοποιήσουμε τις ψηφιακές τεχνολογίες σε όλους τους τομείς της εταιρείας μας. Αυτό θα περιλαμβάνει όλες τις εσωτερικές διεργασίες και τις διαδικασίες που αγγίζουν τους πελάτες μας. Επιθυμούμε να βρούμε μία ισορροπία μεταξύ των ανθρώπων και της τεχνολογίας και, επομένως, να εξυπηρετήσουμε ακόμη καλύτερα τους πελάτες μας.

D.G: Υπάρχει πολύ υψηλή ζήτηση για περαιτέρω εκπαίδευση και ενημέρωση μεταξύ των οδοντιάτρων και των οδοντοτεχνιτών. Σκοπεύουμε να ανταποκριθούμε σε αυτή τη ζήτηση με την προσφορά προηγμένων και υψηλής ποιότητας σεμιναρίων. Οι ψηφιακές διαδικασίες συμπεριλαμβανομένων του λογισμικού, της ροής εργασιών και κ.α. απαιτούν ολοκληρωμένες υπηρεσίες και υποστήριξη. Θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι συνεργάτες για τους πελάτες μας.

 

Δείτε στο εταιρικό pdf της Ivoclar Vivadent τα προϊόντα που παρουσίασε στην IDS 2019:

  • 3S Power Cure
  • Bluephase G4
  • IPSemax ZirCad MT Multi
  • IvoSmile
  • PrograMill , PM3 /PM5 /PM 7

 

O Robert Ganley.

 

Οι Diego Gabathuler και Robert Ganley.

 

Diego Gabathuler, Robert Ganley, Michael Taube, Dr. Marion Marschall.

 

Robert Ganley, CEO της Ivoclar Vivadent AG, Dr. Marion Marschall, Quintessence News, Diego Gabathuler, Διευθυντής Πωλήσεων ΕΜΕΑ και Λατινικής Αμερικής, Michael Taube, Chief Marketing Officer.

 

 

Επιμέλεια:  Σοφία Ατσάλη

Μετάφραση: Δημήτρης Αλεξόπουλος

(Οδοντιατρείο Δημήτρη Αλεξόπουλου & Αριστείδη Αλεξόπουλου, omorfa_xamogela@yahoo.gr)

ΠΗΓΗ: https://www.quintessenz-news.de/digital-craftsmanship-is-the-future/

Ακολουθήστε το Omnipress.gr στο Google News

Επερχομενα Events

Ημερομηνία διεξαγωγής: 14-15/12/2024 (Αθήνα)

Ημερομηνίες διεξαγωγής: Module I: 7-9/03/2025, Module 2: 03-06/04/2025, Module 3: 5/2025, Module 4: 06/2025, Module 5: 09/2025, Module 6: 10/2025, Module 7: 7-11/11/2025, Module 8: 11/2025, Module 9: 12/2025

Ημερομηνίες διεξαγωγής: MODULE I 04-06 APR 2025 • MODULE II 19-21 JUNE 2025 • MODULE III 24-26 JUL 2025 • MODULE IV OCT 2025

Ημερομηνία διεξαγωγής: Module I : 7-8/12/2024 | Module II : 14-15/12/2024 | Module III: 11-12/01/2025 | Module IV: 01-02/02/2025 | Module V: 10-12/02/2025 | Module VI: 21-23/02/2025

Ημερομηνία διεξαγωγής: 29-30/11/2024

Σεμινάρια

CORE_Bioemulation

Ημερομηνία διεξαγωγής: Module E1 19-22/02/2025, Module E2 14-17/05/2025, Module E3 17-20/09/2025

Ημερομηνία διεξαγωγής: 6-7/12/2024 (Αθήνα)

Σεμινάρια

ADEA Implants-A to Z Course

Ημερομηνίες διεξαγωγής: MODULE 1 (May 30 – June 1, 2024), MODULE 2 (July 18 - 20, 2024), MODULE 3 (October 17 - 19, 2024), MODULE 4 (December 5 – 7, 2024)

Ημερομηνίες διεξαγωγής: Module I: 5-7/04/2024, Module 2: 16-19/05/2024, Module 3: 6-8/6/2024, Module 4: 28-30/06/2024, Module 5: 19-22/09/2024, Module 6: 8-12/11/2024, Module 7: 7-8/12/2024, Module 8: 18-19/01/2025