Michele Puttini, πρόεδρος της GC Europe, απευθύνει χαιρετισμό στον εορτασμό της 95ης επετείου της GC. (φωτογραφία: GC Europe)

Συνέντευξη: “Συνεισφέροντας στη διασφάλιση της υγείας και στη μακροβιότητα της κοινωνίας.”

Michele Puttini, πρόεδρος της GC Europe, απευθύνει χαιρετισμό στον εορτασμό της 95ης επετείου της  GC. (φωτογραφία: GC Europe)

Με μια ιστορία που πηγαίνει πίσω μέχρι το 1921, η Ιαπωνική εταιρεία GC τώρα διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο χιλιάδων οδοντιατρικών προϊόντων που πωλούνται σε περισσότερες από 100 χώρες ανά τον κόσμο. Ως χορηγός – μέλος της Εταιρείας Οδοντιατρικών Εμπορικών Αντιπροσώπων  Ευρώπης (ADDE), η GC υποστηρίζει το εμπόριο οδοντιατρικών ειδών σε όλη την Ευρώπη. Η Dental Tribune International συνομίλησε με τον Πρόεδρο της GC Ευρώπης Michele Puttini για το όραμα της GC 2021, την αλλαγή της σχέσης αντιπροσώπων – κατασκευαστών και τις τάσεις και προκλήσεις στη βιομηχανία.

Το 2016, η GC γιόρτασε τα 95 της γενέθλια. Σύμφωνα με το όραμα 2021, η GC σκοπό έχει να εργαστεί για «ένα μέλλον όπου όλοι οι άνθρωποι του κόσμου θα ζουν με υγεία και ευτυχία». Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για το όραμα αυτό;

Το όραμα 2021 μας καθοδηγεί να «γίνουμε η Νο 1 εταιρεία οδοντιατρικών ειδών στον κόσμο συνεισφέροντας περαιτέρω σε μια κοινωνία υγειούς μακροβιότητας». Αυτό σημαίνει ότι η GC, ως οικογενειακή εταιρεία, ενδιαφέρεται λιγότερο για τη βραχυπρόθεσμη κερδοφορία της και περισσότερο για την επικράτησή της έναντι των γνωστών ανταγωνιστών της με το να αναπτύσσει προϊόντα και διαδικασίες, ανιδιοτελώς, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, λαμβάνοντας υπόψη τις αυξανόμενες ανάγκες μιας γηράσκουσας κοινωνίας. Οι εταίροι και οι συνεργάτες μας ακολουθούν μια σειρά κατευθυντήριων γραμμών για να επιτύχουν αυτόν τον μακροπρόθεσμο στόχο. Πρώτον, τους ενθαρρύνουμε να συμπεριλάβουν τους πελάτες στην ανάπτυξη των προϊόντων που συνεισφέρουν σημαντικά στη βελτίωση της στοματικής υγείας.

Δεύτερον, προσπαθούμε για την αναγνώριση των επαγγελματιών του οδοντιατρικού κλάδου με την εφαρμογή της ιδέας semui. Πρόκειται για μια  κεντρική αξία της GC η οποία έγκειται στο να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν με γνώμονα το όφελος των συνανθρώπων μας πρωτίστως και όχι το δικό μας. Με αυτό τον τρόπο, πάντοτε προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών μας και να τις ξεπεράσουμε, προσφέροντας τους ποιότητα, καινοτομία, εξυπηρέτηση και προστιθέμενη αξία. Για να διατηρήσουμε αυτό το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, εφαρμόζουμε το kaizen, ένα σύστημα συνεχούς βελτίωσης και διαχείρισης της ποιότητας. Τέλος, υπάρχει η έννοια GC no kokoro, που σημαίνει «η GC μέσα στο σπίτι σας». Η ιδέα πίσω από την έννοια αυτή είναι η δημιουργία ενός θετικού περιβάλλοντος εργασίας, βασισμένου στο σεβασμό, τη συντροφικότητα και την ανιδιοτέλεια, με την ταυτόχρονη εκπαίδευση των συνεργατών μας ώστε να μάθουν να ανταπεξέρχονται στις αλλαγές του επιχειρηματικού περιβάλλοντος παγκοσμίως.

Διαβάστε περισσότερα στο Dental Tribune πατώντας εδώ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *