Συμβουλές για την αύξηση της αποδοχής του σχεδίου θεραπείας (Mέρος Α)

Τι είναι αυτό που διαχωρίζει τους οδοντιάτρους που κερδίζουν πολλά χρήματα από αυτούς που κερδίζουν λίγα; Υπάρχουν πολλά πράγματα, αλλά ένα από τα πιο σημαντικά είναι η αποδοχή του σχεδίου θεραπείας. Μπορεί ένας οδοντίατρος να είναι ο καλύτερος κλινικός με τις καλύτερες ικανότητες, αλλά, εάν δεν μπορεί να αρθρώσει με λόγια το γιατί οι ασθενείς θα πρέπει να τον αφήσουν να θεραπεύσει τις οδοντιατρικές τους ανάγκες, τότε η επιτυχία του στην οδοντιατρική θα είναι περιορισμένη.

 

Σας δίνουμε κάποιες συμβουλές για την αύξηση της αποδοχής του σχεδίου θεραπείας από τους ασθενείς σας:

Δημιουργήστε καλή σχέση

Οι περισσότεροι οδοντίατροι είναι τόσο πολυάσχολοι πηγαίνοντας από το ένα εξεταστήριο στο άλλο, που δεν αφιερώνουν ένα λεπτό να σκεφτούν τη θέση του ασθενούς. Μην μπαίνετε απλώς στο εξεταστήριο, χαιρετάτε και ξαπλώνετε τον ασθενή για να ξεκινήσετε την εργασία. Ο ασθενής είναι ήδη νευρικός και πιθανόν να χρειάζεται χρόνο για να εξοικειωθεί. Επιθυμείτε να αφήσετε μία καλή εντύπωση και ένα μεγάλο μέρος αυτού είναι το να έχετε την ικανότητα να συζητήσετε θέματα που δεν έχουν καμία σχέση με την οδοντιατρική. Εάν έχετε δυσκολία να ξεκινήσετε μία τέτοια επικοινωνία, αφήστε τον ασθενή να αρχίσει τη συζήτηση, ρωτώντας τον εύκολα θέματα, μιλώντας για τον καιρό, αναφέροντας ένα σπουδαίο παιχνίδι της προηγούμενης βραδιάς ή περιγράφοντας τα σχέδια για το Σαββατοκύριακο.

Θέστε βασικά εισαγωγικά ερωτήματα

Αφού δημιουργήσετε μία άνετη ατμόσφαιρα, υπάρχουν τρία βασικά ερωτήματα που θα πρέπει να θέσετε:

1. Τι σας φέρνει εδώ;

2. Πότε ήταν η τελευταία φορά που επισκεφθήκατε έναν οδοντίατρο;

3. Υπήρχαν κάποια προβλήματα κατά την τελευταία οδοντιατρική σας επίσκεψη;

Η τελευταία ερώτηση είναι σημαντική, όχι μόνο για την απάντηση, αλλά επειδή βοηθάει επίσης με κάτι που θα πρέπει να μαθαίνετε πάντοτε όταν συναντάτε έναν νέο ασθενή. Τι έκανε ή τι δεν έκανε ο προηγούμενος οδοντίατρος στον ασθενή που έχω αυτή τη στιγμή στην έδρα μου;

Καθιερώστε το ότι ο χρόνος δεν αποτελεί ένα εμπόδιο

Όταν σκέφτονται μία μελλοντική θεραπεία, πολλοί ασθενείς ρωτούν, «Πόση ώρα θα πάρει;». Η πιο συχνή απάντηση είναι, «Θα πάρει περίπου μία με μιάμιση ώρα». Αυτό δίνει στους ασθενείς έναν λόγο να πουν όχι ή να κλείσουν ένα άλλο ραντεβού (και όλοι μας γνωρίζουμε το πώς ένα καινούργιο ραντεβού μπορεί να οδηγήσει σε ακύρωση ή μη εμφάνιση του ασθενούς). Αντί για αυτό, ο καλύτερος τρόπος να αποκριθείτε στην ερώτηση αυτή είναι απαντήσετε με μία ερώτηση. Εάν ένας ασθενής ρωτήσει πόσος χρόνος θα χρειαστεί, η άμεση απάντησή είναι, «Τι ώρα θέλετε να έχετε φύγει από το ιατρείο μας σήμερα;» Αυτό θα σας δώσει μία πιο σαφή ιδέα για το εάν η εκτέλεση της θεραπείας μέσα στην ίδια ημέρα είναι μία επιλογή.

Εστιάστε στη θεραπεία μέσα στην ίδια μέρα

Ο κόσμος αλλάζει και οι άνθρωποι προτιμούν τα πράγματα να γίνονται άμεσα, αλλά και ταυτόχρονα αποτελεσματικά. Στους ανθρώπους προσφέρονται συνεχώς επιλογές για να γίνονται τα πράγματα με έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο και το οδοντιατρείο σας θα πρέπει να προσαρμοστεί ώστε να ακολουθεί αυτήν την τάση. Το ιατρείο σας και η ομάδα σας θα πρέπει να παρέχει χρόνο και να επιχειρεί να προσφέρει θεραπεία μέσα στην ίδια μέρα για την πλειονότητα των περιστατικών. Όλο αυτό ξεκινά με την εξάσκηση στο να λέγεται η λέξη «σήμερα». Η ομάδας μας εξασφαλίζει ότι αυτή η λέξη λέγεται πολλές φορές κατά τη διάρκεια ενός ραντεβού, ώστε να καθίσταται σαφές το μήνυμα ότι το ιατρείο μας μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες, οι οποίες μας ξεχωρίζουν από άλλα οδοντιατρεία. Στη συνέχεια, παραθέτουμε μερικά παραδείγματα:

Βοηθός: «Ο γιατρός θα κοιτάξει τα δόντια σας και θα μπορέσει να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε ζήτημα σήμερα.»

Οδοντίατρος: «Πραγματικά, θα ήθελα να ασχοληθώ με αυτό σήμερα, επειδή δεν θέλω να το αφήσω να επιδεινωθεί.»

Γραμματεία: «Αυτό είναι το σχέδιο θεραπείας που συνιστά ο γιατρός και έχει τον χρόνο να ολοκληρώσει σήμερα.»

Τονίστε το επείγον

Είναι ευκολότερο να πείσετε έναν ασθενή να παραμείνει για θεραπεία όταν πονά, επειδή ο ασθενής ήδη αντιλαμβάνεται τις συνέπειες της μη εκτέλεσης θεραπείας. Με την ίδια έννοια, όταν ένας ασθενής έρχεται στο ιατρείο χωρίς πόνο, θα πρέπει να θυμάστε να τονίζετε το ίδιο είδος επείγουσας ανάγκης. Ως οδοντίατροι, έχουμε την τάση να εστιάζουμε σε αυτό που είναι αναγκαίο να γίνει, αλλά είναι πιο σημαντικό να εστιάζουμε στις συνέπειες που θα προκύψουν εάν δεν γίνει η απαραίτητη διαδικασία.

 

Αναδημοσίευση από το περιοδικό Dental Economics, Δεκέμβριος 2017

Παρόμοια Άρθρα

Επερχόμενα Events