Πως να αποφασίσετε πότε να προσλάβετε έναν συνεργάτη

Πολλοί οδοντίατροι περιλαμβάνουν στις λίστες που δημιουργούν σχετικά με πράγματα που επιθυμούν να εφαρμόσουν στα οδοντιατρεία τους, την πρόσληψη ενός συνεργάτη. Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη οποιουδήποτε οδοντιατρείου και μπορεί να αποτελέσει μία υπέροχη προσθήκη ή μία καταστροφή. Υπάρχουν πολλοί τρόποι ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει μία σχέση συνεργασίας. Το πρώτο μυστικό είναι να γνωρίζει κανείς πότε να προσλάβει έναν συνεργάτη.

Ο συγχρονισμός είναι τα πάντα. Η πρόσληψη ενός συνεργάτη προτού το οδοντιατρείο είναι έτοιμο για μία τέτοια μετάβαση μπορεί να προκαλέσει μία πτώση στο εισόδημα του ιδιοκτήτη οδοντιάτρου, όπως επίσης και άλλες ανεπιθύμητες διαταραχές στη λειτουργία του οδοντιατρείου. Συχνά, παρατηρώ ότι οι οδοντίατροι προσλαμβάνουν έναν συνεργάτη προτού το οδοντιατρείο είναι έτοιμο για αυτό. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τόσο ο ιδιοκτήτης οδοντίατρος όσο και ο συνεργάτης οδοντίατρος να μην είναι επαρκώς απασχολημένοι.

Στην παρούσα φάση, έχω 22 συνεργάτες οι οποίοι εργάζονται για μένα, πράγμα που σημαίνει ότι έχω κάνει αυτή τη διαδικασία αρκετές φορές στο παρελθόν. Αυτό, επίσης, σημαίνει ότι έχω κάνει λάθη, τα οποία μπορώ να σας βοηθήσω να αποφύγετε. Στη συνέχεια, σας παραθέτω κάποια στοιχεία τα οποία εξετάζω όσον αφορά το πότε είναι καιρός να προσθέσω έναν συνεργάτη στο οδοντιατρείο μου.

 

Παραγωγή του ιατρείου

Αρχίζω να εξετάζω την πρόσληψη ενός συνεργάτη, όταν η συνολική παραγωγή είναι σταθερά στα 140.000 δολάρια τον μήνα ή περισσότερο – γύρω στα 90.000 δολάρια για τον οδοντίατρο και 50.000 δολάρια για τους υγιεινολόγους. Αυτό που παρατηρώ είναι ότι οι περισσότεροι οδοντίατροι-ιδιοκτήτες θέλουν να προσλάβουν έναν συνεργάτη προτού φτάσουν σε αυτά τα επίπεδα παραγωγής, κάτι που σημαίνει ότι ενδεχομένως είναι πολύ νωρίς. Θα πρέπει να παράγετε τουλάχιστον 25.000 έως 30.000 δολάρια ανά θεραπευτική αίθουσα (οδοντίατρος και υγιεινολόγος) ανά μήνα, προτού προσθέσετε έναν συνεργάτη. Αυτό σημαίνει ότι φθάνετε στη δυναμικότητά σας και χρειάζεστε βοήθεια από έναν άλλο οδοντίατρο.

 

Αριθμός ασθενών

Θα πρέπει να έχετε αρκετούς νέους ασθενείς και επανερχόμενους ασθενείς στο τμήμα υγιεινής για τον νέο συνεργάτη. Σε ένα πιο νέο οδοντιατρείο, πρέπει να βλέπουμε έναν υψηλότερο αριθμό νέων ασθενών, καθώς υπάρχουν λιγότεροι υφιστάμενοι ασθενείς για επανεξέταση. Εκτός και αν κάποιος μεγαλύτερης ηλικίας οδοντίατρος σχεδιάζει να επιβραδύνει την παραγωγή, απαιτείται ένα ισχυρό πρόγραμμα μάρκετινγκ για να φέρει στο οδοντιατρείο αυτούς τους επιπλέον νέους ασθενείς. Σε ένα ήδη καθιερωμένο ιατρείο, μου αρέσει να βλέπω τουλάχιστον 30 με 40 νέους ασθενείς ανά μήνα και ανά γιατρό.

 

Συστάσεις

Θέλω να βλέπω ένα ποσοστό από συστάσεις υπαρχόντων ασθενών της τάξης του 40% έως 50%, προτού προσθέσω έναν ακόμη οδοντίατρο. Ένα ποσοστό συστάσεων μικρότερο από αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τακτοποιηθούν άλλα εσωτερικά ζητήματα, προτού προστεθεί ένας συνεργάτης. Εάν δεν έχετε έναν υψηλό αριθμό παραπομπών, το κόστος προσέλκυσης ασθενών του ιατρείου σας είναι πολύ ακριβό. Διορθώστε πρώτα το πρόβλημα και εν συνεχεία προσθέστε ένα νέο συνεργάτη.

 

Ποσοστά αποδοχής θεραπείας

Το ποσοστό αποδοχής του προτεινόμενου σχεδίου θεραπείας θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 80%. Εάν ο ιδιοκτήτης οδοντίατρος έχει ένα χαμηλό ποσοστό αποδοχής θεραπείας, αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πάρα πολλοί ασθενείς, οι οποίοι δεν ολοκληρώνουν την οδοντιατρική τους θεραπεία. Ένα χαμηλό ποσοστό αποδοχής θεραπείας μειώνει την κερδοφορία, γεγονός που καθιστά δύσκολο το να εξαχθεί κέρδος από τον συνεργάτη. Οι συνεργάτες οδοντίατροι συνήθως έχουν ένα χαμηλότερο ποσοστό αποδοχής θεραπείας από ό,τι ο ιδιοκτήτης οδοντίατρος.

 

Ισχυρά συστήματα

Ένας συνεργάτης οδοντίατρος θα κάνει αυτό που του έρχεται φυσικό όταν επικοινωνεί με τον ασθενή, παρουσιάζει ένα σχέδιο θεραπείας, προγραμματίζει, ολοκληρώνει μία διαδικασία κλπ. Εάν δεν διαθέτετε ισχυρά συστήματα για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα πάντα μέσα στο οδοντιατρείο σας, η επιτυχία σας θα υπαγορεύεται από τις φυσικές ικανότητες του συνεργάτη στους τομείς αυτούς. Με άλλα λόγια, θα βασίζεται στην τύχη. Εκπαιδεύω τους συνεργάτες μου επάνω στα συστήματα που εφαρμόζουμε για μία εβδομάδα, προτού τους επιτρέψω να έλθουν σε επαφή με τους ασθενείς. Αυτό βοηθάει στην εξασφάλιση της επιτυχίας του συνεργάτη, που είναι και δική μου επιτυχία.

 

Φυσικός χώρος του οδοντιατρείου

Ιδανικά, το οδοντιατρείο θα πρέπει να έχει πέντε έδρες για τους οδοντιάτρους και τέσσερις έδρες για τους υγιεινολόγους. Αυτό δίνει στον κάθε οδοντίατρο δύο έδρες για θεραπεία και μία κοινή αίθουσα για έκτακτα περιστατικά. Επίσης, αυτό παρέχει δύο σειρές ασθενών υγιεινής για τον κάθε οδοντίατρο. Εάν δεν έχετε τον φυσικό χώρο για εννέα εξεταστήρια, θα πρέπει να γίνετε δημιουργικοί, προσθέτοντας ημέρες και ώρες ώστε να αυξήσετε την δυναμικότητα. Μία επιλογή είναι τα χωρίσετε τις βάρδιες, έτσι ώστε το ιατρείο να είναι ανοιχτό 12 ώρες ημερησίως, με τον κάθε οδοντίατρο να εργάζεται μία βάρδια έξι ωρών. Θα προσέθετα περισσότερες ώρες, προτού δαπανήσω πολλά χρήματα σε επέκταση, αναδιαρρύθμιση ή δημιουργία ενός καινούργιου οδοντιατρείου.

Η πρόσληψη ενός συνεργάτη οδοντίατρου μπορεί να είναι συναρπαστική και επικερδής για το ιατρείο σας. Εργαστείτε πρώτα στο να αναπτύξετε το οδοντιατρείο σας στους τομείς που περιγράφηκαν παραπάνω. Εάν δεν γνωρίζετε το πώς να κάνετε αυτά τα πράγματα να συμβούν στο ιατρείο σας, αναζητήστε βοήθεια από κάποιον που γνωρίζει. Μην προσπαθείτε να μάθετε ή να μαντέψετε αυτά τα πράγματα από μόνος σας. Χρειάζεται πολύς χρόνος και κοστίζει πολλά χρήματα το να το κάνετε από μόνοι σας.

 

 

WHO IS:

Michael Kesner, DDS

Έχει οδοντιατρείο, το οποίο βρίσκεται στη λίστα Inc. 5000 ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Αμερική. Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Multi-Million Dollar Dental Practice» (Το οδοντιατρείο των πολλών εκατομμυρίων δολαρίων) και είναι διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Quantum Leap Success in Dentistry, η οποία διδάσκει τους τρόπους για μεγαλύτερη παραγωγή, υψηλότερη κερδοφορία και λιγότερο άγχος.

 

Αναδημοσίευση από το περιοδικό Dental Economics, Μάιος 2018 

Photo by Geo Days on Unsplash

Παρόμοια Άρθρα

Επερχόμενα Events