Πέντε στρατηγικές για το χτίσιμο ενός ασθενο-κεντρικού οδοντιατρείου (MEΡΟΣ Β)

Πέντε στρατηγικές για το χτίσιμο ενός ασθενο-κεντρικού οδοντιατρείου (MEΡΟΣ Β)

By Naomi Cooper

 

3 .Προσφέρετε στους ασθενείς σας μία μεγαλύτερη επιλογή υπηρεσιών

Η οδοντιατρική βιομηχανία αλλάζει συνεχώς. Φαίνεται ότι καινοτόμα εργαλεία και νέες διαδικασίες παρουσιάζονται πιο συχνά από ό,τι στο παρελθόν και πολλά από αυτά όχι μόνο βοηθούν στην αύξηση της κερδοφορίας για τους οδοντιάτρους, αλλά είναι επίσης ελκυστικά για τους ασθενείς, επειδή εξοικονομούν χρόνο και μειώνουν την ταλαιπωρία.

Ο οδοντίατρος μπορεί να ικανοποιήσει τις επιθυμίες των ασθενών παραμένοντας ενήμερος με τις τελευταίες καινοτομίες στον χώρο της οδοντιατρικής. Οι αποκαταστάσεις της μιας μέρας θα ωφελήσουν τους ασθενείς, καθώς δεν θα χρειαστεί να επανέλθουν στο ιατρείο, οι διαδικασίες λεύκανσης εντός του οδοντιατρείου μπορούν να βοηθήσουν τους ασθενείς να αποκτήσουν ένα όμορφο χαμόγελο σε χρόνο συντομότερο από αυτόν που απαιτείται για τη λεύκανση στο σπίτι και οι συσκευές ενδοστοματικής σάρωσης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του κόστους, τη βελτίωση της επικοινωνίας με το οδοντοτεχνικό εργαστήριο και την εξάλειψη της ανάγκης για τη λήψη συμβατικών αποτυπωμάτων που είναι άβολα και χρονοβόρα. Είτε πρόκειται για την επένδυση σε ένα κορυφαίας τεχνολογίας κομμάτι εξοπλισμού ή για την παρακολούθηση ενός σεμιναρίου για την εκμάθηση μιας νέας τεχνικής, η επέκταση της γκάμας των υπηρεσιών που προσφέρει το οδοντιατρείο μπορεί να βοηθήσει τους οδοντίατρους να προσελκύσουν μία νέα δεξαμενή νέων ασθενών που είναι ενθουσιώδεις με τις νέες τεχνολογίες.

4. Δώστε online στους ασθενείς τις πληροφορίες που ψάχνουν

Αναμφίβολα, το πιο ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ ενός οδοντιατρείου είναι η ιστοσελίδα του. Οι σημερινοί ασθενείς βασίζονται στο Ίντερνετ και μία επίσκεψη στην ιστοσελίδα του οδοντιατρείου τούς δίνει μία πρώτη εντύπωση για αυτό. Γι’ αυτό το λόγο, η ιστοσελίδα του οδοντιατρείου θα πρέπει να είναι πάντοτε ενημερωμένη και να συμβαδίζει με αυτό που περιμένουν να βρουν οι ασθενείς όταν την επισκέπτονται.

Η προσθήκη νέων χαρακτηριστικών εικονικής επικοινωνίας, όπως το κλείσιμο ραντεβού online και η υπηρεσία chat σε πραγματικό χρόνο, καθιστά το οδοντιατρείο προσβάσιμο στους ασθενείς 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς να χρειάζεται να απασχολείται συνεχώς το προσωπικό του ιατρείου. Έχοντας μία ιστοσελίδα που είναι φιλική προς τα κινητά τηλέφωνα και πληροί τις προδιαγραφές ασφαλείας HTTPS σημαίνει ότι οι ασθενείς μπορούν να έχουν πρόσβαση από οποιοδήποτε είδος συσκευής ή δικτύου. Τέλος, η εξασφάλιση ότι οι πληροφορίες επαφής με το οδοντιατρείο παρουσιάζονται με σαφήνεια και ευκρίνεια στην ιστοσελίδα εγγυάται ότι τόσο οι τρέχοντες όσο και οι μελλοντικοί ασθενείς θα γνωρίζουν πώς να σας βρουν.

5. Ενθαρρύνετε τους ασθενείς να μοιραστούν την εμπειρία τους και μάθετε από αυτό

Τα τελευταία 10 χρόνια, το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα έχει καταστεί ένα ψηφιακό φαινόμενο. Παρόλο που οι μελλοντικοί ασθενείς θα εξακολουθήσουν να στραφούν προς τους συγγενείς και φίλους τους όταν πρόκειται για τη σύσταση ενός οδοντιάτρου, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι δίνουν επίσης μεγάλη αξία στις online κριτικές. Οι online κριτικές των ασθενών μπορεί να προσφέρει μία μεγάλη υποστήριξη για μελλοντικούς ασθενείς, όπως επίσης και μία πολύτιμη πηγή από γνώμες για τον οδοντίατρο που είναι διατεθειμένος να ακούσει.

Είτε πρόκειται απλώς για το άκουσμα μιας εποικοδομητικής κριτικής ή για την αναγνώριση πιθανών τομέων για βελτίωση εντός του οδοντιατρείου, η αξιολόγηση των αντιδράσεων των ασθενών μπορεί να είναι εξαιρετικά πολύτιμη, ακόμη και αν, μερικές φορές, είναι δύσκολο να τις ακούει κάποιος. Οι οδοντίατροι που επενδύουν σε αυτές τις δυνατότητες και αντιλαμβάνονται ποιοι τομείς του οδοντιατρείου λειτουργούν ομαλά και ποιοι τομείς έχουν ανάγκη από περαιτέρω βελτίωση, θα εξακολουθήσουν να αναπτύσσονται. Τελικά, αυτό το είδος βρόχου ανατροφοδότησης μπορεί να βοηθήσει στο να μειωθεί ο αριθμός των ασθενών που εγκαταλείπουν το ιατρείο, να αυξηθεί ο αριθμός των ασθενών που έρχονται για επανεξέταση και να αυξηθεί η παραγωγικότητα του οδοντιατρείου. Παράλληλα, με αυτόν τον τρόπο, το οδοντιατρείο μπορεί να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό και να καταστεί ένα ασθενο-κεντρικό οδοντιατρείο για το μακροπρόθεσμο μέλλον.

 

Πηγή: Inside Dentistry – Vol.15-Issue 5, Μάιος 2019

Σημ. H Naomi Cooper είναι Διευθύνουσα σύμβουλος και συν-ιδρυτής του Doctor Distillery – Πρόεδρος και ιδρυτής του Minoa Marketing

 

Δείτε επίσης: Πέντε στρατηγικές για το χτίσιμο ενός ασθενο-κεντρικού οδοντιατρείου (MEΡΟΣ A)

Ακολουθήστε το Omnipress.gr στο Google News
ΟΛΑ ΤA ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΑ ΝΕΑ