Τί χρειάζεται να κάνετε στην πρώτη φάση της μετα-covid εποχής αν είστε εμπορική εταιρία οδοντιατρικών, οδοντοτεχνικών υλικών και εξοπλισμού.
Οι αριθμοί δεν λένε ποτέ ψέματα. Υπολογίστε τις οικονομικές απώλειες σας και προσπαθήστε να εντοπίσετε νέες πηγές εσόδων. Αυτές μπορεί να προέλθουν από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος, μιας νέας υπηρεσίας ή με τη στόχευση μιας νέας αγοράς ή ενός νέου τμήματος καταναλωτών. Σκεφτείτε το!
Επαναξιολογήστε τις αξίες και το όραμα της εταιρείας σας και προσπαθήστε να τα επικοινωνήσετε με σαφήνεια προς τα έξω, τόσο στα άτομα εντός της εταιρίας σας όσο και στα εκτός αυτής. Η πανδημία του κορονοϊού έφερε αλλαγές στις ζωές όλων μας. Ο επαναπροσδιορισμός των αξιών και η κοινοποίηση τους θα υπενθυμίσει σε συνεργάτες, προμηθευτές και καταναλωτές σας τους λόγους για τους οποίους σας εμπιστεύονται και σας ξεχωρίζουν. Φροντίστε το εταιρικό όραμα σας να συμβαδίζει με τις ανάγκες των πελατών σας.
Η πανδημία έχει αλλάξει τον τρόπο που οι άνθρωποι ζουν, σκέφτονται, εργάζονται και καταναλώνουν. Η εταιρεία θα πρέπει να ελέγξει ξανά όλα τα στάδια που ακολουθεί ο πελάτης της πριν, στην αγορά και μετά την αγορά των προϊόντων-υπηρεσιών της, τόσο σε offline όσο και σε online περιβάλλον. Στην ορολογία του marketing η διαδρομή αυτή ονομάζεται “customer journey” του πελάτη. Προσπαθήστε να “μπείτε στα παπούτσια” των πελατών σας και να εντοπίσετε “πού πονάνε” αυτή τη στιγμή.
Οι οδοντίατροι αντιμετωπίζουν σε αυτή τη φάση διαφορετικά προβλήματα. Κάποια από αυτά μπορεί να είναι η μείωση εσόδων, η διεύρυνση του ωραρίου λόγω του απαραίτητου χρόνου που πρέπει να μεσολαβεί ανάμεσα στα ραντεβού, το στρες που προκαλεί η ανάγκη τήρησης των μέτρων για την προστασία των ίδιων, του προσωπικού καί των οικογενειών τους κ.α. Η εταιρεία πρέπει να αναγνωρίσει αυτά τα προβλήματα και να προσφέρει τη σωστή λύση για να ανακουφίσει τους πελάτες της από αυτούς τους “πόνους”.
Αν τα προϊόντα σας αφορούν τους οδοντοτεχνίτες τότε θα πρέπει να ενσκήψετε στα δικά τους προβλήματα και ανάγκες. Η εργασία τους είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον οδοντίατρο,-ους που συνεργάζονται οπότε ενδεχομένως να δείτε πολύ διαφορετικά θέματα να τους απασχολούν. Επίσης για τους οδοντοτεχνίτες η πανδημία έφερε στην επιφάνεια περισσότερο την ευκαιρία της ψηφιακής εκτύπωσης.
Έχετε σαφή και ειλικρινή επικοινωνία με όλους τους ενδιαφερόμενους, συνεργάτες, προσωπικό, πελάτες B2B & B2C. Αυτές οι δύσκολες στιγμές απαιτούν συνέργειες και υποστήριξη μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων μερών. Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση. Εάν δεν το κάνετε, κάποιος άλλος θα δημιουργήσει μια ισχυρότερη σχέση μαζί τους και θα κερδίσει το παιχνίδι.
Όσο και να δυσκολεύουν τα πράγματα προσπαθήστε να διατηρήσετε την αισιοδοξία σας και με ξεκάθαρο μυαλό να εφαρμόσετε την στρατηγική σας. Επειδή το εξωτερικό περιβάλλον παραμένει ρευστό, φροντίστε να κάνετε “pit stops” ανά τακτά χρονικά διαστήματα για επανέλεγχο της κατάστασης και όπου χρειαστεί αλλάξτε ή διαφοροποιείστε τις τακτικές σας.
Ανακαλύψτε τις BLACK FRIDAY προσφορές της ΝΕΓΡΙΝ IN Dental και επωφεληθείτε πριν εξαντληθούν >>> https://www.negrin.gr/black-friday/…
Ορίστηκαν τα 4 πολυαναμενόμενα πενθήμερα course εμφυτευματολογίας του διεθνή ομιλητή και έγκριτου εμφυτευματολόγου Dr. Ιωάννη…
Dental Tribune International Γκέτεμποργκ, Σουηδία: Ο πόνος ή ο φόβος του πόνου κατά τη διάρκεια…
Anisha Hall Hoppe, Dental Tribune International ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ, Τουρκία: Η δυνατότητα ακριβούς αντιγραφής των ενδοστοματικών συνθηκών…
Anisha Hall Hoppe, Dental Tribune International Πολυάριθμες μελέτες έχουν διερευνήσει τους κυρίαρχους τύπους προσωπικότητας μεταξύ…
Άλλο ένα εκπληκτικό προϊόν προσφέρεται πλέον αποκλειστικά από την Ariston Dental και αποτελεί την καλύτερη…