Επιστημονικά

Η ιστοσελίδα του οδοντιατρείου σας συμφωνεί με τα σύγχρονα web standards?

Στο σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, οι ιστοσελίδες των οδοντιατρικών κλινικών και οδοντιατρείων ωφείλουν να είναι ασφαλείς, να έχουν responsive design, και online reviews.

 

Ο Justin Wilbern του Digi Search εξηγεί το γιατί. Ρίχνοντας μια ματιά στον σύγχρονο κόσμο διαπιστώνει εύκολα κανείς ότι η τεχνολογία εξελίσσεται όλο και πιο γρήγορα. Όσο η τεχνολογία προχωράει καλό είναι να εξελισσόμαστε κι εμείς μαζί της και να μην μένουμε πίσω.

Αυτή την περίοδο σημειώνεται πρόοδος όσον αφορά την ασφάλεια του διαδικτύου, τους αλγορίθμους των μηχανών αναζήτησης και τις συσκευές που χρησιμοποιούν οι ασθενείς για να επισκέπτονται ιστοσελίδες. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλό η ιστοσελίδα σας να συμβαδίζει με αυτές τις εξελίξεις.

Οι παρακάτω τρείς παράμετροι είναι σημαντικοί για να εξετάσει κάποιος, ο οποίος θέλει να δει αν συμβαδίζει με τα web standards του 2019:

Έχει το website σας ασφάλεια SSL?

Θα έχετε παρατηρήσει κατά την περιήγηση σας στο διαδίκτυο ότι κάποιες ιστοσελίδες ξεκινούν με  “http://” ενώ άλλες με “https://”. Τί σημαίνει το “s” μετά το “http”; To s αυτό δείχνει ότι το domain έχει ασφαλιστεί με sockets layer, ή SSL. Το SSL παρέχει μια κρυπτογραφημένη σύνδεση μεταξύ της ιστοσελίδας και του browser σας. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι αν η ιστοσελίδα σας παραβιαστεί, αυτός που θα προσπαθήσει να κλέψει στοιχεία από την ιστοσελίδα σας το μόνο που θα καταφέρει είναι να λάβει κρυπτογραφημένα δεδομένα που με δυσκολία θα μπορούσε να κατανοήσει.

Το 2018, η Google αναβάθμισε τον περιηγητή (browser) Google Chrome ώστε να δείχνει την λέξη “Secure” όταν το SSL χρησιμοποιείται σωστά. Αν η ιστοσελίδα σας δεν χρησιμοποιεί SSL, τότε ο Chrome θα εμφανίζει τον όρο “Μη ασφαλές-Not Secure” στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας. Το να έχετε μια ρύθμιση SSL στην ιστοσελίδα σας ενισχύει τον βαθμό εμπιστοσύνης των ασθενών σας προς εσάς και τους βοηθάει να καταλάβουν ότι οι πληροφορίες τους θα είναι ασφαλείς.

Έχει η ιστοσελίδα σας responsive design?

Responsive design σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σας είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να φαίνεται καλά από όποια συσκευή και να διαβαστεί (pc, laptop, tablet, κινητό τηλέφωνο). Εντός του 2019 η χρήση smartphone και τάμπλετ θα συνεχίζει να αυξάνεται.

Για τον λόγο αυτό το responsive design θα είναι απαραίτητο, ακριβώς γιατί δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τί συσκευή διαθέτει αυτός που επισκέπτεται την ιστοσελίδα μας. Πρόσφατα στατιστικά στοιχεία έδειξαν πως οι περισσότεροι χρήστες μπαίνουν στο ίντερνετ από το κινητό τους τηλέφωνο. Ένας λόγος παραπάνω για να σιγουρευτείτε ότι η ιστοσελίδα σας εμφανίζεται πολύ καλά και στο κινητό τηλέφωνο και πως δεν λείπουν εικόνες ή στοιχεία που θα μπορούσαν να δυασαρεστήσουν τους ασθενείς σας όταν την επισκέπτονται από το κινητό τους.

Και η ίδια η Google πιέζει τις ιστοσελίδες να κινηθούν προς το mobile-responsive design καθώς άλλαξε τον αλγόριθμο της. Από τον Ιούλιο του 2018, η Google εμφανίζει πρώτες στα αποτελέσματα της ιστοσελίδες που έχουν mobile indexing. Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι η μηχανή αναζήτησης της  google σε μια Χ αναζήτηση ενός χρήστη θα σκανάρει πρώτα την έκδοση της ιστοσελίδας σας για κινητό τηλέφωνο προκειμένου να εντοπίσει και να σερβίρει το αποτέλεσμα Χ στον χρήστη. Αυτό το σκανάρισμα  στο παρελθόν γινόταν σε desktop website. Επομένως το να έχετε ένα mobile website με δυνατότητα εύκολης πρόσβασης στην πληροφορία θα σας βοηθήσει να ανεβείτε ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Αφήνουν κριτικές-σχόλια οι ασθενείς σας για εσάς?

Οι κριτικές των ασθενών και τα θετικά σχόλια τους για την εμπειρία τους στο οδοντιατρείο τους μπορούν να επηρεάσουν και άλλους ασθενείς να σας εμπιστευθούν. Πλέον η τεχνολογία σας επιτρέπει να στέλνετε ένα sms στον ασθενή σας και να του ζητάτε να γράψει ένα σχόλιο-κριτική για τις υπηρεσίες σας πριν καν φύγει από το οδοντιατρείο σας. Η κριτική αυτή μπορεί να εμφανίζεται, στην ιστοσελίδα σας, στoυς λογαριασμούς σας στα social media, σε αναζήτηση στο google.

Συνοψίζοντας θα έλεγε κανείς ότι η ασφαλής ιστοσελίδα, το responsive design και οι κριτικές – reviews είναι μια καλή αρχή ώστε οι ασθενείς να μπορούν να σας βρίσκουν εύκολα και να επικοινωνούν μαζί σας. Εν συνεχεία μπορείτε αν θέλετε να επενδύσετε στο να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και να αυξήσετε τους ανθρώπους που σας παρακολουθούν στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

 

Πηγή: www.dentaleconomics.com/

Πρόσφατα Άρθρα

Παρουσίαση της εταιρείας Digident από τον κ. Νικόλαο Νικολούδια

Η Digident, βρίσκεται στον ενδέκατο χρόνο λειτουργίας της. Πώς ξεκινήσατε; Η δημιουργία της Digident το…

5 ημέρες ago

Ivory Dentin Graft από την ΝΕΓΡΙΝ ΙΝ Dental

To Ivory Dentin Graft είναι ένα καινοτόμο, απορροφήσιμο ξενομόσχευμα από οδοντίνη χοίρου για ανάπλαση ή…

5 ημέρες ago

2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Οδοντικής και Γναθοπροσωπικής Ακτινολογίας (ΕΕΟΓΑ)

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Οδοντικής και Γναθοπροσωπικής Ακτινολογίας (ΕΕΟΓΑ)…

5 ημέρες ago

Χριστουγεννιάτικες προσφορές από την Ariston Dental

Η Ariston Dental σας εύχεται χρόνια πολλά με προσφορές που θα σας κάνουν να χαμογελάσετε.…

2 εβδομάδες ago

30 καρτέλες δοντιών Ivoclar χωρίς χρέωση έως τις 15/12!

Αποκτήστε 30 καρτέλες δοντιών Ivoclar χωρίς χρέωση! Πώς? Με την αγορά 100 καρτελών δοντιών Ivoclar.…

3 εβδομάδες ago

Aoralscan Elite με 11.749€. Σάρωση & φωτογραμμετρία 2-σε-1.

Aoralscan Elite. Ο πρώτος ενδοστοματικός σαρωτής στον κόσμο ο οποίος συνδυάζει την τεχνολογία της φωτογραμμετρίας (IPG) και…

3 εβδομάδες ago