Διάφορα

Δεν υπάρχει οδοντιατρείο ή οδοντιατρική κλινική σε όλο τον κόσμο που να μην έχει επηρεαστεί αρνητικά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο από τον Covid-19.

Kάθε χώρα εκδίδει καθημερινά νέους κανονισμούς για την καταπολέμηση της πανδημίας ενώ οι πολίτες είναι δύσκολο να νιώσουν ασφαλείς και βέβαιοι ότι πράττουν το σωστό -παρόλο που κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να προστατευτούν- καθώς η διάρκεια της υγειονομικής κρίσης δεν μπορεί να προβλεφθεί.

Πώς λοιπόν τα οδοντιατρεία θα διατηρήσουν τον σημαντικό ρόλο που έχουν για την διασφάλιση της δημόσιας υγείας αποφεύγοντας παράλληλα να συμβάλλουν στην μετάδοση του Covid-19;

Σε τέτοιες καταστάσεις αβεβαιότητας οι ασθενείς βλέπουν τους ιατρούς τους ως την έμπιστη πηγή που θα τους παρέχει έγκυρη ενημέρωση.

Είναι σημαντικό να είστε ξεκάθαροι για τα μέτρα που λαμβάνετε στο οδοντιατρείο σας και να τους διαβεβαιώσετε ότι η υγεία τους αποτελεί τη μεγαλύτερη έγνοια σας αυτή τη  στιγμή. Οι διαδικασίες και τα πρωτόκολλα υγιεινής που ακολουθείτε πρέπει να τους γνωστοποιηθούν με κάθε λεπτομέρεια και σαφήνεια. Επίσης είναι σημαντικό να τους ενημερώνετε ότι παρακολουθείτε τις εξελίξεις και ακολουθείτε όποια νέα οδηγία εκδίδεται από την πολιτεία τόσο για να προστατέψετε αυτούς αλλά και το προσωπικό σας. Καλό είναι να τους στείλετε ένα email ενημερώνοντας τους αναλυτικά για την νέα κατάσταση και όλες τις αλλαγές που θα δούν ερχόμενοι στο οδοντιατρείο σας.  Αυτή η ενημέρωση θα χρειαστεί να δημοσιευθεί και στην ιστοσελίδα σας αλλά και στα social media του οδοντιατρείου, αν διαθέτετε.

Εξηγείστε τους ότι η ασφάλεια και η προστασια τους είναι υψίστης σημασίας για εσάς και πως έχετε λάβει και τηρήσει κάθε μέτρο πρόληψης.

Αν δέχεστε μόνο επείγοντα περιστατικά ενημερώστε τους ότι συνεχίζετε να είστε δίπλα τους και να τους υποστηρίζετε. Αν το επιθυμείτε, ενημερώστε τους πώς μπορούν να σας συμβουλευτούν μέσω βιντεοκλήσης εξηγώντας τους τί χρειάζεται να κάνουν για να γίνει αυτό.

Χρησιμοποιήστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας που έχετε στην διάθεση σας για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να τους ενημερώσετε είτε γραπτώς είτε μέσω βίντεο για το ποιά περιστατικά αντιμετωπίζονται ως επείγοντα και ποιά όχι. Έτσι θα νιώθουν πιο ήρεμοι και ασφαλείς να ζητήσουν την βοήθεια σας αν χρειαστεί. Μπορείτε να τους δώσετε τον αριθμό και την ώρα που προτιμάτε να σας καλέσουν.

Υπενθυμίστε τους ότι δεν πρέπει να αμελούν την στοματική υγιεινή τους  και προτρέψτε τους να ακολουθούν τα μέτρα της πολιτείας για χρήση μάσκας και κοινωνικής αποστασιοποίησης.

Ως, γιατροί μπορείτε να επηρεάσετε θετικά και άμεσα τους ασθενείς σας και έμμεσα το κοινωνικό σύνολο.

Πρόσφατα Άρθρα

NEA συνεργασία Ariston Dental & Ivoclar. Μαζί, για ακόμη περισσότερα χαμόγελα!

Η Ariston Dental, πρωτοπόρος στην παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών για τους οδοντίατρους Ελλάδας…

4 εβδομάδες ago

Πόνος πλάτης και αυχένα στην οδοντιατρική: Μία νέα πραγματικότητα

Συνέντευξη με τον Timothy Caruso, ειδικό στην ορθοπεδική θεραπεία με χειρισμούς, στην ορθοπεδική και την…

1 μήνα ago

Πλησιάζει το 3ο Ετήσιο Συνέδριο Ariston Academy στην Κύπρο!

Για 3η συνεχή χρονιά, η Ariston Dental διοργανώνει το συνέδριο θεσμός στην Κύπρο. Μετά την…

1 μήνα ago

Μία νέα μελέτη δείχνει ότι τα βακτήρια αγαπούν κάποια επανορθωτικά υλικά περισσότερο από άλλα

Dental Tribune International Παρόλο που διάφορα συνθετικά υλικά έχουν επιτύχει σχεδόν τέλεια αποτελέσματα στις οδοντικές…

1 μήνα ago

Καλοκαιρινές προσφορές για Dental Designers από την MPF!

Η MPF Brush Co. στοχεύει στη βελτίωση των επιδόσεων σας με μοναδικά εργαλεία εργαστηρίου, πινέλα…

3 μήνες ago

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε και το 2ο Module του CoRE Bioemulation

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε και το 2ο Module του CoRE Bioemulation θέτοντας άρτιες βάσεις σε…

3 μήνες ago