Διάφορα

Δεν υπάρχει οδοντιατρείο ή οδοντιατρική κλινική σε όλο τον κόσμο που να μην έχει επηρεαστεί αρνητικά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο από τον Covid-19.

Kάθε χώρα εκδίδει καθημερινά νέους κανονισμούς για την καταπολέμηση της πανδημίας ενώ οι πολίτες είναι δύσκολο να νιώσουν ασφαλείς και βέβαιοι ότι πράττουν το σωστό -παρόλο που κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να προστατευτούν- καθώς η διάρκεια της υγειονομικής κρίσης δεν μπορεί να προβλεφθεί.

Πώς λοιπόν τα οδοντιατρεία θα διατηρήσουν τον σημαντικό ρόλο που έχουν για την διασφάλιση της δημόσιας υγείας αποφεύγοντας παράλληλα να συμβάλλουν στην μετάδοση του Covid-19;

Σε τέτοιες καταστάσεις αβεβαιότητας οι ασθενείς βλέπουν τους ιατρούς τους ως την έμπιστη πηγή που θα τους παρέχει έγκυρη ενημέρωση.

Είναι σημαντικό να είστε ξεκάθαροι για τα μέτρα που λαμβάνετε στο οδοντιατρείο σας και να τους διαβεβαιώσετε ότι η υγεία τους αποτελεί τη μεγαλύτερη έγνοια σας αυτή τη  στιγμή. Οι διαδικασίες και τα πρωτόκολλα υγιεινής που ακολουθείτε πρέπει να τους γνωστοποιηθούν με κάθε λεπτομέρεια και σαφήνεια. Επίσης είναι σημαντικό να τους ενημερώνετε ότι παρακολουθείτε τις εξελίξεις και ακολουθείτε όποια νέα οδηγία εκδίδεται από την πολιτεία τόσο για να προστατέψετε αυτούς αλλά και το προσωπικό σας. Καλό είναι να τους στείλετε ένα email ενημερώνοντας τους αναλυτικά για την νέα κατάσταση και όλες τις αλλαγές που θα δούν ερχόμενοι στο οδοντιατρείο σας.  Αυτή η ενημέρωση θα χρειαστεί να δημοσιευθεί και στην ιστοσελίδα σας αλλά και στα social media του οδοντιατρείου, αν διαθέτετε.

Εξηγείστε τους ότι η ασφάλεια και η προστασια τους είναι υψίστης σημασίας για εσάς και πως έχετε λάβει και τηρήσει κάθε μέτρο πρόληψης.

Αν δέχεστε μόνο επείγοντα περιστατικά ενημερώστε τους ότι συνεχίζετε να είστε δίπλα τους και να τους υποστηρίζετε. Αν το επιθυμείτε, ενημερώστε τους πώς μπορούν να σας συμβουλευτούν μέσω βιντεοκλήσης εξηγώντας τους τί χρειάζεται να κάνουν για να γίνει αυτό.

Χρησιμοποιήστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας που έχετε στην διάθεση σας για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να τους ενημερώσετε είτε γραπτώς είτε μέσω βίντεο για το ποιά περιστατικά αντιμετωπίζονται ως επείγοντα και ποιά όχι. Έτσι θα νιώθουν πιο ήρεμοι και ασφαλείς να ζητήσουν την βοήθεια σας αν χρειαστεί. Μπορείτε να τους δώσετε τον αριθμό και την ώρα που προτιμάτε να σας καλέσουν.

Υπενθυμίστε τους ότι δεν πρέπει να αμελούν την στοματική υγιεινή τους  και προτρέψτε τους να ακολουθούν τα μέτρα της πολιτείας για χρήση μάσκας και κοινωνικής αποστασιοποίησης.

Ως, γιατροί μπορείτε να επηρεάσετε θετικά και άμεσα τους ασθενείς σας και έμμεσα το κοινωνικό σύνολο.

Πρόσφατα Άρθρα

AksionTech – Πλατινένιος Χορηγός HAOMS 2025

Είχαμε την χαρά και την τιμή να συμμετάσχουμε ως πλατινένιος χορηγός στο HAOMS Congress 2025,…

4 ημέρες ago

Έφτασαν οι νέες προσφορές της Ivoclar για Οδοντιάτρους!

Δείτε όλες τις προσφορές ΕΔΩ Καλέστε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Ariston Dental για περισσότερες…

4 ημέρες ago

Η AksionTech χορηγός στο 8ο Συνέδριο της Στοματολογικής Εταιρείας Θεσσαλίας

Με ιδιαίτερη χαρά ως Aksion Tech - Dental Excellence συμμετείχαμε στον όγδοο συνέδριο της Στοματολογικής…

1 εβδομάδα ago

Οι κλινικοί οδοντίατροι θα μπορούν σύντομα να κάνουν κλικ στην «εκτύπωση» πριν κατευθυνθούν στο χειρουργείο

Η δημιουργία βιομιμητικών ικριωμάτων για τη στοματική χειρουργική ιστορικά ήταν δύσκολη, καθώς δεν ήταν πάντα…

2 εβδομάδες ago

Μία νέα διατριβή ερευνά την ανθεκτικότητα των στεφανών ζιρκονίας

Μάλμε, Σουηδία: Παρόλο που τα ποσοστά επιπλοκών στις αποκαταστάσεις ζιρκονίας είναι χαμηλά, τα τεχνικά προβλήματα…

2 εβδομάδες ago

Ariston Dental: Χρυσή Χορηγία και Καινοτόμες Λύσεις στο HAOMS 2025

Το 32o Πανελλήνιο Συνέδριο Ελληνικής Εταιρείας Στοματικής & Γναθοπροσωπικής Χειρουργικής HAOMS 2025 διεξήχθη με μεγάλη…

4 εβδομάδες ago