Διάφορα

Δεν υπάρχει οδοντιατρείο ή οδοντιατρική κλινική σε όλο τον κόσμο που να μην έχει επηρεαστεί αρνητικά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο από τον Covid-19.

Kάθε χώρα εκδίδει καθημερινά νέους κανονισμούς για την καταπολέμηση της πανδημίας ενώ οι πολίτες είναι δύσκολο να νιώσουν ασφαλείς και βέβαιοι ότι πράττουν το σωστό -παρόλο που κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να προστατευτούν- καθώς η διάρκεια της υγειονομικής κρίσης δεν μπορεί να προβλεφθεί.

Πώς λοιπόν τα οδοντιατρεία θα διατηρήσουν τον σημαντικό ρόλο που έχουν για την διασφάλιση της δημόσιας υγείας αποφεύγοντας παράλληλα να συμβάλλουν στην μετάδοση του Covid-19;

Σε τέτοιες καταστάσεις αβεβαιότητας οι ασθενείς βλέπουν τους ιατρούς τους ως την έμπιστη πηγή που θα τους παρέχει έγκυρη ενημέρωση.

Είναι σημαντικό να είστε ξεκάθαροι για τα μέτρα που λαμβάνετε στο οδοντιατρείο σας και να τους διαβεβαιώσετε ότι η υγεία τους αποτελεί τη μεγαλύτερη έγνοια σας αυτή τη  στιγμή. Οι διαδικασίες και τα πρωτόκολλα υγιεινής που ακολουθείτε πρέπει να τους γνωστοποιηθούν με κάθε λεπτομέρεια και σαφήνεια. Επίσης είναι σημαντικό να τους ενημερώνετε ότι παρακολουθείτε τις εξελίξεις και ακολουθείτε όποια νέα οδηγία εκδίδεται από την πολιτεία τόσο για να προστατέψετε αυτούς αλλά και το προσωπικό σας. Καλό είναι να τους στείλετε ένα email ενημερώνοντας τους αναλυτικά για την νέα κατάσταση και όλες τις αλλαγές που θα δούν ερχόμενοι στο οδοντιατρείο σας.  Αυτή η ενημέρωση θα χρειαστεί να δημοσιευθεί και στην ιστοσελίδα σας αλλά και στα social media του οδοντιατρείου, αν διαθέτετε.

Εξηγείστε τους ότι η ασφάλεια και η προστασια τους είναι υψίστης σημασίας για εσάς και πως έχετε λάβει και τηρήσει κάθε μέτρο πρόληψης.

Αν δέχεστε μόνο επείγοντα περιστατικά ενημερώστε τους ότι συνεχίζετε να είστε δίπλα τους και να τους υποστηρίζετε. Αν το επιθυμείτε, ενημερώστε τους πώς μπορούν να σας συμβουλευτούν μέσω βιντεοκλήσης εξηγώντας τους τί χρειάζεται να κάνουν για να γίνει αυτό.

Χρησιμοποιήστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας που έχετε στην διάθεση σας για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να τους ενημερώσετε είτε γραπτώς είτε μέσω βίντεο για το ποιά περιστατικά αντιμετωπίζονται ως επείγοντα και ποιά όχι. Έτσι θα νιώθουν πιο ήρεμοι και ασφαλείς να ζητήσουν την βοήθεια σας αν χρειαστεί. Μπορείτε να τους δώσετε τον αριθμό και την ώρα που προτιμάτε να σας καλέσουν.

Υπενθυμίστε τους ότι δεν πρέπει να αμελούν την στοματική υγιεινή τους  και προτρέψτε τους να ακολουθούν τα μέτρα της πολιτείας για χρήση μάσκας και κοινωνικής αποστασιοποίησης.

Ως, γιατροί μπορείτε να επηρεάσετε θετικά και άμεσα τους ασθενείς σας και έμμεσα το κοινωνικό σύνολο.

Πρόσφατα Άρθρα

Ariston Academy. Αποκαλύπτοντας μύθους, Ανακαλύπτοντας αλήθειες!

Η επιστήμη, η πράξη και η καινοτομία σε μία μοναδική εμπειρία Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά,…

1 εβδομάδα ago

🔧 Η HuFriedyGroup καλωσορίζει το καλοκαίρι με προσφορά -25% σε όλα τα εργαλεία!

Η HuFriedyGroup, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα των οδοντιατρικών εργαλείων, επιστρέφει με μία θερινή προσφορά αποκλειστικά για την ελληνική…

3 εβδομάδες ago

Panda P4 – Ασύρματο Intraoral Scanner για σάρωση χωρίς περιορισμούς.

Η ψηφιακή σάρωση στην οδοντιατρική γίνεται πιο άνετη και ευέλικτη με το Panda P4, ένα…

3 εβδομάδες ago

Ο Dr. Γιώργος Ηλιάδης στο Ariston Academy 2025: Η επιστημονική αλήθεια πίσω από τις “απλές” διαδικασίες συγκόλλησης

Η σκηνή του Ariston Academy 2025 στην Αθήνα υποδέχεται τον Καθηγητή Γιώργο Ηλιάδη – έναν…

4 εβδομάδες ago

Συνέντευξη με τον κ.Μαυρομάτη

Κύριε Μαυρομάτη, συνεχίζετε μια παράδοση στην οικογένεια. Ποια η γνώμη σας για την εξέλιξη του…

4 εβδομάδες ago

Βαλαβάνης & Βεργούλλης μαζί στο Ariston Academy 2025

🔹 Βαλαβάνης & Βεργούλλης μαζί στο Ariston Academy 2025 Μια μοναδική επιστημονική συνάντηση, με ερωτήματα…

2 μήνες ago