Στο editorial του για το Dentorama Φεβρουαρίου ο Αλέξανδρος Μανωλάκης, Dr. Med. Dent προλογίζει το περιεχόμενο του τεύχους αναφερόμενος στο ότι μάλλον θα κοστίσει περισσότερο στο τέλος σε εναν οδοντίατρο το να παραμείνει ευφησυχασμένος σε αυτα που ήδη γνωρίζει, φοβούμενος το κόστος εξόδου από την ζώνη άνεσης (comfort zone) του από το να είχε επενδύσει σε νέα γνώση και μεθόδους.
Μέσα από τα επιστημονικά άρθρα και τα κλινικά περιστατικά που φιλοξενούνται στο Dentorama Φεβρουαρίου πολλοί θα αναλογιστούν αν χρειάζεται να βελτιώσουν-εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους τόσο πάνω στις τεχνικές της καθημερινής οδοντιατρικής πράξης όσο και στην διαχείριση του ιατρείου τους.
Σε συνέχεια των επιτυχημένων διοργανώσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το Ariston Academy έρχεται για πρώτη…
Η Sagemax καινοτομεί και δημιουργεί ένα νέο πολύ ισχυρό εργαλείο για Dental Designers. Δημιούργησε ένα…
Η Ariston Dental ανέλαβε την αποκλειστική διάθεση σε Ελλάδα και Κύπρο των βόειων μοσχευμάτων MedPark…
Η NΕΓΡΙΝ ΙΝ Dental ανακοινώνει με ενθουσιασμό τη νέα συνεργασία με την εταιρεία AUGMA Biomaterials…
Fraser Macdonald, Dental Tribune International ΑΑΡΧΟΥΣ, Δανία: Καθώς η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην…
Iveta Ramonaite, Dental Tribune International ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΗΠΑ: Η ραγδαία αύξηση της χρήσης των social media…