Οδοντιατρικά Νέα

Συνέντευξη: “Συνεισφέροντας στη διασφάλιση της υγείας και στη μακροβιότητα της κοινωνίας.”

Michele Puttini, πρόεδρος της GC Europe, απευθύνει χαιρετισμό στον εορτασμό της 95ης επετείου της  GC. (φωτογραφία: GC Europe)

Με μια ιστορία που πηγαίνει πίσω μέχρι το 1921, η Ιαπωνική εταιρεία GC τώρα διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο χιλιάδων οδοντιατρικών προϊόντων που πωλούνται σε περισσότερες από 100 χώρες ανά τον κόσμο. Ως χορηγός – μέλος της Εταιρείας Οδοντιατρικών Εμπορικών Αντιπροσώπων  Ευρώπης (ADDE), η GC υποστηρίζει το εμπόριο οδοντιατρικών ειδών σε όλη την Ευρώπη. Η Dental Tribune International συνομίλησε με τον Πρόεδρο της GC Ευρώπης Michele Puttini για το όραμα της GC 2021, την αλλαγή της σχέσης αντιπροσώπων – κατασκευαστών και τις τάσεις και προκλήσεις στη βιομηχανία.

Το 2016, η GC γιόρτασε τα 95 της γενέθλια. Σύμφωνα με το όραμα 2021, η GC σκοπό έχει να εργαστεί για «ένα μέλλον όπου όλοι οι άνθρωποι του κόσμου θα ζουν με υγεία και ευτυχία». Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για το όραμα αυτό;

Το όραμα 2021 μας καθοδηγεί να «γίνουμε η Νο 1 εταιρεία οδοντιατρικών ειδών στον κόσμο συνεισφέροντας περαιτέρω σε μια κοινωνία υγειούς μακροβιότητας». Αυτό σημαίνει ότι η GC, ως οικογενειακή εταιρεία, ενδιαφέρεται λιγότερο για τη βραχυπρόθεσμη κερδοφορία της και περισσότερο για την επικράτησή της έναντι των γνωστών ανταγωνιστών της με το να αναπτύσσει προϊόντα και διαδικασίες, ανιδιοτελώς, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, λαμβάνοντας υπόψη τις αυξανόμενες ανάγκες μιας γηράσκουσας κοινωνίας. Οι εταίροι και οι συνεργάτες μας ακολουθούν μια σειρά κατευθυντήριων γραμμών για να επιτύχουν αυτόν τον μακροπρόθεσμο στόχο. Πρώτον, τους ενθαρρύνουμε να συμπεριλάβουν τους πελάτες στην ανάπτυξη των προϊόντων που συνεισφέρουν σημαντικά στη βελτίωση της στοματικής υγείας.

Δεύτερον, προσπαθούμε για την αναγνώριση των επαγγελματιών του οδοντιατρικού κλάδου με την εφαρμογή της ιδέας semui. Πρόκειται για μια  κεντρική αξία της GC η οποία έγκειται στο να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν με γνώμονα το όφελος των συνανθρώπων μας πρωτίστως και όχι το δικό μας. Με αυτό τον τρόπο, πάντοτε προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών μας και να τις ξεπεράσουμε, προσφέροντας τους ποιότητα, καινοτομία, εξυπηρέτηση και προστιθέμενη αξία. Για να διατηρήσουμε αυτό το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, εφαρμόζουμε το kaizen, ένα σύστημα συνεχούς βελτίωσης και διαχείρισης της ποιότητας. Τέλος, υπάρχει η έννοια GC no kokoro, που σημαίνει «η GC μέσα στο σπίτι σας». Η ιδέα πίσω από την έννοια αυτή είναι η δημιουργία ενός θετικού περιβάλλοντος εργασίας, βασισμένου στο σεβασμό, τη συντροφικότητα και την ανιδιοτέλεια, με την ταυτόχρονη εκπαίδευση των συνεργατών μας ώστε να μάθουν να ανταπεξέρχονται στις αλλαγές του επιχειρηματικού περιβάλλοντος παγκοσμίως.

Διαβάστε περισσότερα στο Dental Tribune πατώντας εδώ

Πρόσφατα Άρθρα

Ariston Academy. Αποκαλύπτοντας μύθους, Ανακαλύπτοντας αλήθειες!

Η επιστήμη, η πράξη και η καινοτομία σε μία μοναδική εμπειρία Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά,…

1 εβδομάδα ago

🔧 Η HuFriedyGroup καλωσορίζει το καλοκαίρι με προσφορά -25% σε όλα τα εργαλεία!

Η HuFriedyGroup, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα των οδοντιατρικών εργαλείων, επιστρέφει με μία θερινή προσφορά αποκλειστικά για την ελληνική…

3 εβδομάδες ago

Panda P4 – Ασύρματο Intraoral Scanner για σάρωση χωρίς περιορισμούς.

Η ψηφιακή σάρωση στην οδοντιατρική γίνεται πιο άνετη και ευέλικτη με το Panda P4, ένα…

3 εβδομάδες ago

Ο Dr. Γιώργος Ηλιάδης στο Ariston Academy 2025: Η επιστημονική αλήθεια πίσω από τις “απλές” διαδικασίες συγκόλλησης

Η σκηνή του Ariston Academy 2025 στην Αθήνα υποδέχεται τον Καθηγητή Γιώργο Ηλιάδη – έναν…

4 εβδομάδες ago

Συνέντευξη με τον κ.Μαυρομάτη

Κύριε Μαυρομάτη, συνεχίζετε μια παράδοση στην οικογένεια. Ποια η γνώμη σας για την εξέλιξη του…

4 εβδομάδες ago

Βαλαβάνης & Βεργούλλης μαζί στο Ariston Academy 2025

🔹 Βαλαβάνης & Βεργούλλης μαζί στο Ariston Academy 2025 Μια μοναδική επιστημονική συνάντηση, με ερωτήματα…

2 μήνες ago