Επιστημονικά

«Εγώ οδοντίατρος είμαι, δεν θέλω να έχω σχέση με αυτά»

Social Media και Οδοντιατρική: Facebook (Mέρος Α)

Το Facebook και η χρήση των social media γενικά σας προκαλούν πονοκέφαλο; Όταν παρεβρίσκεστε σε συζητήσεις, στις οποίες συνάδελφοι σας οδοντίατροι περιγράφουν πώς τα πάει η σελίδα του οδοντιατρείου τους στο Facebook οι λέξεις που χρησιμοποιούν σας ακούγονται στην καλύτερη περίπτωση σαν κινέζικα και η πρώτη σκέψη που αυθόρμητα κάνετε είναι «Εγώ οδοντίατρος είμαι, δεν θέλω να έχω σχέση με αυτά»;

Aν έχετε απαντήσει ναι στα παραπάνω δεν χρειάζεται να αισθάνεστε άσχημα. Είστε ένας φυσιολογικός άνθρωπος που η ορολογία του digital marketing τον ξενίζει. Aκόμα και οι άνθρωποι που ασχολούνται επαγγελματικά με το digital marketing συχνά συγχέουν μεταξύ τους κάποιους όρους.

Σε αυτό το άρθρο παραθέτουμε την εξήγηση των σημαντικότερων όρων που χρησιμοποιεί το Facebook για να καταγράψει την απόδοση των δημοσιεύσεων σας. Το κάνουμε διότι πραγματικά πιστεύουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να σταθεί ουσιαστικός βοηθός στο χτίσιμο σχέσης και εμπιστοσύνης μεταξύ ιατρού και ασθενή.

Σε αυτό το πρώτο μέρος τους άρθρου θα εξηγήσουμε τους όρους Impressions και τα Pageviews και σε επόμενο άρθρο το Reach και το Boost Post.

Impressions = Εμφανίσεις

Εμφανίσεις είναι ο αριθμός των φορών που εμφανίζεται μια ανάρτηση που πραγματοποιήσατε στη Facebook σελίδα του οδοντιατρείου σας, ανεξάρτητα από τον αριθμό των κλικ, των likes ή των κοινοποιήσεων που έχει. Αυτό δεν πρέπει να συγχέεται με τον αριθμό των προβολών- views, καθώς ένα άτομο μπορεί να δει περισσότερες από μια φορές την ανάρτηση σας. Για παράδειγμα μπορεί να την δει μόλις την αναρτήσετε εσείς αλλά μπορεί αργότερα να την ξαναδεί επειδή κάποιος φίλη-ος του την κοινοποίησε.

Pageviews = Προβολές σελίδων

Οι προβολές σελίδων απεικονίζουν πόσες φορές συνολικά είδαν την ανάρτηση σας οι χρήστες εντός μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου, την οποία εσείς ορίζεται στο Insights Page του Facebook δηλαδή στο εργαλείο του Facebook που αναλύει και καταγράφει τα στατιστικά στοιχεία της σελίδας σας. Το να επισκέπτεται κάποιος την σελίδα σας στο Facebook είναι σαφώς καλύτερη ένδειξη αλληλεπίδρασης-engagement εν συγκρίσει με ένα απλό like που μπορεί να κάνει κάποιος κάτω από την δημοσίευση σας την στιγμή που αυτή εμφανίζεται στην ροή νέων –news feed  των χρηστών Facebook.

Όσο περισσότερο εξοικειώνεστε και αφιερώνεει χρόνο στην χρήση των social media τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επαφή σας με αυτή την ορολογία όσπου στο τέλος δεν θα σας δημιουργεί ασάφεια ή προβληματισμό αλλά αντιθέτως θα γίνει ένα  χρήσιμο εργαλείο κατανόησης του κοινού που ακολουθεί την σελίδα σας, δηλαδή των ασθενών σας.

Στο επόμενο άρθρο θα εξηγήσουμε τί σημαίνει Reach και Boost Post.

STAY TUNED!

Πρόσφατα Άρθρα

AksionTech – Πλατινένιος Χορηγός HAOMS 2025

Είχαμε την χαρά και την τιμή να συμμετάσχουμε ως πλατινένιος χορηγός στο HAOMS Congress 2025,…

4 ημέρες ago

Έφτασαν οι νέες προσφορές της Ivoclar για Οδοντιάτρους!

Δείτε όλες τις προσφορές ΕΔΩ Καλέστε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Ariston Dental για περισσότερες…

5 ημέρες ago

Η AksionTech χορηγός στο 8ο Συνέδριο της Στοματολογικής Εταιρείας Θεσσαλίας

Με ιδιαίτερη χαρά ως Aksion Tech - Dental Excellence συμμετείχαμε στον όγδοο συνέδριο της Στοματολογικής…

1 εβδομάδα ago

Οι κλινικοί οδοντίατροι θα μπορούν σύντομα να κάνουν κλικ στην «εκτύπωση» πριν κατευθυνθούν στο χειρουργείο

Η δημιουργία βιομιμητικών ικριωμάτων για τη στοματική χειρουργική ιστορικά ήταν δύσκολη, καθώς δεν ήταν πάντα…

2 εβδομάδες ago

Μία νέα διατριβή ερευνά την ανθεκτικότητα των στεφανών ζιρκονίας

Μάλμε, Σουηδία: Παρόλο που τα ποσοστά επιπλοκών στις αποκαταστάσεις ζιρκονίας είναι χαμηλά, τα τεχνικά προβλήματα…

2 εβδομάδες ago

Ariston Dental: Χρυσή Χορηγία και Καινοτόμες Λύσεις στο HAOMS 2025

Το 32o Πανελλήνιο Συνέδριο Ελληνικής Εταιρείας Στοματικής & Γναθοπροσωπικής Χειρουργικής HAOMS 2025 διεξήχθη με μεγάλη…

4 εβδομάδες ago