Επιστημονικά

«Εγώ οδοντίατρος είμαι, δεν θέλω να έχω σχέση με αυτά»

Social Media και Οδοντιατρική: Facebook (Mέρος Α)

Το Facebook και η χρήση των social media γενικά σας προκαλούν πονοκέφαλο; Όταν παρεβρίσκεστε σε συζητήσεις, στις οποίες συνάδελφοι σας οδοντίατροι περιγράφουν πώς τα πάει η σελίδα του οδοντιατρείου τους στο Facebook οι λέξεις που χρησιμοποιούν σας ακούγονται στην καλύτερη περίπτωση σαν κινέζικα και η πρώτη σκέψη που αυθόρμητα κάνετε είναι «Εγώ οδοντίατρος είμαι, δεν θέλω να έχω σχέση με αυτά»;

Aν έχετε απαντήσει ναι στα παραπάνω δεν χρειάζεται να αισθάνεστε άσχημα. Είστε ένας φυσιολογικός άνθρωπος που η ορολογία του digital marketing τον ξενίζει. Aκόμα και οι άνθρωποι που ασχολούνται επαγγελματικά με το digital marketing συχνά συγχέουν μεταξύ τους κάποιους όρους.

Σε αυτό το άρθρο παραθέτουμε την εξήγηση των σημαντικότερων όρων που χρησιμοποιεί το Facebook για να καταγράψει την απόδοση των δημοσιεύσεων σας. Το κάνουμε διότι πραγματικά πιστεύουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να σταθεί ουσιαστικός βοηθός στο χτίσιμο σχέσης και εμπιστοσύνης μεταξύ ιατρού και ασθενή.

Σε αυτό το πρώτο μέρος τους άρθρου θα εξηγήσουμε τους όρους Impressions και τα Pageviews και σε επόμενο άρθρο το Reach και το Boost Post.

Impressions = Εμφανίσεις

Εμφανίσεις είναι ο αριθμός των φορών που εμφανίζεται μια ανάρτηση που πραγματοποιήσατε στη Facebook σελίδα του οδοντιατρείου σας, ανεξάρτητα από τον αριθμό των κλικ, των likes ή των κοινοποιήσεων που έχει. Αυτό δεν πρέπει να συγχέεται με τον αριθμό των προβολών- views, καθώς ένα άτομο μπορεί να δει περισσότερες από μια φορές την ανάρτηση σας. Για παράδειγμα μπορεί να την δει μόλις την αναρτήσετε εσείς αλλά μπορεί αργότερα να την ξαναδεί επειδή κάποιος φίλη-ος του την κοινοποίησε.

Pageviews = Προβολές σελίδων

Οι προβολές σελίδων απεικονίζουν πόσες φορές συνολικά είδαν την ανάρτηση σας οι χρήστες εντός μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου, την οποία εσείς ορίζεται στο Insights Page του Facebook δηλαδή στο εργαλείο του Facebook που αναλύει και καταγράφει τα στατιστικά στοιχεία της σελίδας σας. Το να επισκέπτεται κάποιος την σελίδα σας στο Facebook είναι σαφώς καλύτερη ένδειξη αλληλεπίδρασης-engagement εν συγκρίσει με ένα απλό like που μπορεί να κάνει κάποιος κάτω από την δημοσίευση σας την στιγμή που αυτή εμφανίζεται στην ροή νέων –news feed  των χρηστών Facebook.

Όσο περισσότερο εξοικειώνεστε και αφιερώνεει χρόνο στην χρήση των social media τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επαφή σας με αυτή την ορολογία όσπου στο τέλος δεν θα σας δημιουργεί ασάφεια ή προβληματισμό αλλά αντιθέτως θα γίνει ένα  χρήσιμο εργαλείο κατανόησης του κοινού που ακολουθεί την σελίδα σας, δηλαδή των ασθενών σας.

Στο επόμενο άρθρο θα εξηγήσουμε τί σημαίνει Reach και Boost Post.

STAY TUNED!

Πρόσφατα Άρθρα

Η λύση στην περιοδοντίτιδα & περιεμφυτευματίτιδα. Ισχυρή θεραπεία, με τοπική αντιβιοτική δράση, φυσικά.

Η ανάγκη για αποτελεσματικές, στοχευμένες και ασφαλείς θεραπείες στην περιοδοντική και περιεμφυτευματική φλεγμονή είναι σήμερα…

4 ημέρες ago

Η NΕΓΡΙΝ ΙΝ Dental ανακοινώνει με ενθουσιασμό τη νέα συνεργασία με την εταιρεία AUGMA Biomaterials

Η NΕΓΡΙΝ ΙΝ Dental ανακοινώνει με ενθουσιασμό τη νέα συνεργασία με την εταιρεία   AUGMA Biomaterials…

2 εβδομάδες ago

Safe Sinus Uplift Kit

📣 Η ασφαλέστερη και πιο αξιόπιστη λύση για κλειστή ανύψωση ιγμορείου είναι εδώ! ✅ Πατενταρισμένες φρέζες διαμαντιού με βαθμονομημένο…

3 εβδομάδες ago

2ο Ariston Academy στη Θεσσαλονίκη: «Αποκαλύπτοντας μύθους. Ανακαλύπτοντας αλήθειες.»

Μετά την επιτυχημένη έναρξη στην Αθήνα, το Ariston Academy ταξίδεψε στη Θεσσαλονίκη και έδωσε δυναμικά…

3 εβδομάδες ago

MIS DAY 2025 – 30 Χρόνια Καινοτομίας, Μια Γιορτή για την Οδοντιατρική Κοινότητα

Με ιδιαίτερη τιμή, η ΝΕΓΡΙΝ ΙΝ Dental ανακοινώνει τη διοργάνωση της φετινής MIS DAY, που…

3 εβδομάδες ago

Ariston Academy: Επόμενος σταθμός, Θεσσαλονίκη – Μια καλοκαιρινή εμπειρία εκπαίδευσης και έμπνευσης

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του 4ου ετήσιου συνεδρίου Ariston Academy στην Αθήνα, που ενίσχυσε τη…

1 μήνα ago