Επιστημονικά

«Εγώ οδοντίατρος είμαι, δεν θέλω να έχω σχέση με αυτά»

Social Media και Οδοντιατρική: Facebook (Mέρος Α)

Το Facebook και η χρήση των social media γενικά σας προκαλούν πονοκέφαλο; Όταν παρεβρίσκεστε σε συζητήσεις, στις οποίες συνάδελφοι σας οδοντίατροι περιγράφουν πώς τα πάει η σελίδα του οδοντιατρείου τους στο Facebook οι λέξεις που χρησιμοποιούν σας ακούγονται στην καλύτερη περίπτωση σαν κινέζικα και η πρώτη σκέψη που αυθόρμητα κάνετε είναι «Εγώ οδοντίατρος είμαι, δεν θέλω να έχω σχέση με αυτά»;

Aν έχετε απαντήσει ναι στα παραπάνω δεν χρειάζεται να αισθάνεστε άσχημα. Είστε ένας φυσιολογικός άνθρωπος που η ορολογία του digital marketing τον ξενίζει. Aκόμα και οι άνθρωποι που ασχολούνται επαγγελματικά με το digital marketing συχνά συγχέουν μεταξύ τους κάποιους όρους.

Σε αυτό το άρθρο παραθέτουμε την εξήγηση των σημαντικότερων όρων που χρησιμοποιεί το Facebook για να καταγράψει την απόδοση των δημοσιεύσεων σας. Το κάνουμε διότι πραγματικά πιστεύουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να σταθεί ουσιαστικός βοηθός στο χτίσιμο σχέσης και εμπιστοσύνης μεταξύ ιατρού και ασθενή.

Σε αυτό το πρώτο μέρος τους άρθρου θα εξηγήσουμε τους όρους Impressions και τα Pageviews και σε επόμενο άρθρο το Reach και το Boost Post.

Impressions = Εμφανίσεις

Εμφανίσεις είναι ο αριθμός των φορών που εμφανίζεται μια ανάρτηση που πραγματοποιήσατε στη Facebook σελίδα του οδοντιατρείου σας, ανεξάρτητα από τον αριθμό των κλικ, των likes ή των κοινοποιήσεων που έχει. Αυτό δεν πρέπει να συγχέεται με τον αριθμό των προβολών- views, καθώς ένα άτομο μπορεί να δει περισσότερες από μια φορές την ανάρτηση σας. Για παράδειγμα μπορεί να την δει μόλις την αναρτήσετε εσείς αλλά μπορεί αργότερα να την ξαναδεί επειδή κάποιος φίλη-ος του την κοινοποίησε.

Pageviews = Προβολές σελίδων

Οι προβολές σελίδων απεικονίζουν πόσες φορές συνολικά είδαν την ανάρτηση σας οι χρήστες εντός μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου, την οποία εσείς ορίζεται στο Insights Page του Facebook δηλαδή στο εργαλείο του Facebook που αναλύει και καταγράφει τα στατιστικά στοιχεία της σελίδας σας. Το να επισκέπτεται κάποιος την σελίδα σας στο Facebook είναι σαφώς καλύτερη ένδειξη αλληλεπίδρασης-engagement εν συγκρίσει με ένα απλό like που μπορεί να κάνει κάποιος κάτω από την δημοσίευση σας την στιγμή που αυτή εμφανίζεται στην ροή νέων –news feed  των χρηστών Facebook.

Όσο περισσότερο εξοικειώνεστε και αφιερώνεει χρόνο στην χρήση των social media τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επαφή σας με αυτή την ορολογία όσπου στο τέλος δεν θα σας δημιουργεί ασάφεια ή προβληματισμό αλλά αντιθέτως θα γίνει ένα  χρήσιμο εργαλείο κατανόησης του κοινού που ακολουθεί την σελίδα σας, δηλαδή των ασθενών σας.

Στο επόμενο άρθρο θα εξηγήσουμε τί σημαίνει Reach και Boost Post.

STAY TUNED!

Πρόσφατα Άρθρα

Ο διεθνούς φήμης Dr. Antonio Castilla στην Κρήτη για το 1ο Ariston Academy Ηρακλείου

Σε συνέχεια των επιτυχημένων διοργανώσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το Ariston Academy έρχεται για πρώτη…

5 ημέρες ago

Paint 3D. Το Universal σύστημα χρωματισμού υψηλής απόδοσης για όλες τις κεραμικές αποκαταστάσεις.

Η Sagemax καινοτομεί και δημιουργεί ένα νέο πολύ ισχυρό εργαλείο για Dental Designers. Δημιούργησε ένα…

2 εβδομάδες ago

MedPark S1 – Η Επόμενη Γενιά Βόειων Μοσχευμάτων τώρα αποκλειστικά από την Ariston Dental

Η Ariston Dental ανέλαβε την αποκλειστική διάθεση σε Ελλάδα και Κύπρο των βόειων μοσχευμάτων MedPark…

3 εβδομάδες ago

Νέα συνεργασία της ΝΕΓΡΙΝ ΙΝ Dental με την AUGMA Biomaterials: Καινοτόμα μοσχεύματα Bond Apatite™ για προβλέψιμη οστική ανάπλαση

Η NΕΓΡΙΝ ΙΝ Dental ανακοινώνει με ενθουσιασμό τη νέα συνεργασία με την εταιρεία   AUGMA Biomaterials…

4 εβδομάδες ago

Νέα μελέτη ρίχνει φως στις απόψεις των ασθενών για τη διάγνωση με τεχνητή νοημοσύνη στην οδοντιατρική

Fraser Macdonald, Dental Tribune International ΑΑΡΧΟΥΣ, Δανία: Καθώς η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην…

1 μήνα ago

Η αυξανόμενη επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τροφοδοτεί το ενδιαφέρον για τα κοσμητοθεραπευτικά προϊόντα

Iveta Ramonaite, Dental Tribune International ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΗΠΑ: Η ραγδαία αύξηση της χρήσης των social media…

1 μήνα ago