Επιστημονικά

«Εγώ οδοντίατρος είμαι, δεν θέλω να έχω σχέση με αυτά»

Social Media και Οδοντιατρική: Facebook (Mέρος Α)

Το Facebook και η χρήση των social media γενικά σας προκαλούν πονοκέφαλο; Όταν παρεβρίσκεστε σε συζητήσεις, στις οποίες συνάδελφοι σας οδοντίατροι περιγράφουν πώς τα πάει η σελίδα του οδοντιατρείου τους στο Facebook οι λέξεις που χρησιμοποιούν σας ακούγονται στην καλύτερη περίπτωση σαν κινέζικα και η πρώτη σκέψη που αυθόρμητα κάνετε είναι «Εγώ οδοντίατρος είμαι, δεν θέλω να έχω σχέση με αυτά»;

Aν έχετε απαντήσει ναι στα παραπάνω δεν χρειάζεται να αισθάνεστε άσχημα. Είστε ένας φυσιολογικός άνθρωπος που η ορολογία του digital marketing τον ξενίζει. Aκόμα και οι άνθρωποι που ασχολούνται επαγγελματικά με το digital marketing συχνά συγχέουν μεταξύ τους κάποιους όρους.

Σε αυτό το άρθρο παραθέτουμε την εξήγηση των σημαντικότερων όρων που χρησιμοποιεί το Facebook για να καταγράψει την απόδοση των δημοσιεύσεων σας. Το κάνουμε διότι πραγματικά πιστεύουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να σταθεί ουσιαστικός βοηθός στο χτίσιμο σχέσης και εμπιστοσύνης μεταξύ ιατρού και ασθενή.

Σε αυτό το πρώτο μέρος τους άρθρου θα εξηγήσουμε τους όρους Impressions και τα Pageviews και σε επόμενο άρθρο το Reach και το Boost Post.

Impressions = Εμφανίσεις

Εμφανίσεις είναι ο αριθμός των φορών που εμφανίζεται μια ανάρτηση που πραγματοποιήσατε στη Facebook σελίδα του οδοντιατρείου σας, ανεξάρτητα από τον αριθμό των κλικ, των likes ή των κοινοποιήσεων που έχει. Αυτό δεν πρέπει να συγχέεται με τον αριθμό των προβολών- views, καθώς ένα άτομο μπορεί να δει περισσότερες από μια φορές την ανάρτηση σας. Για παράδειγμα μπορεί να την δει μόλις την αναρτήσετε εσείς αλλά μπορεί αργότερα να την ξαναδεί επειδή κάποιος φίλη-ος του την κοινοποίησε.

Pageviews = Προβολές σελίδων

Οι προβολές σελίδων απεικονίζουν πόσες φορές συνολικά είδαν την ανάρτηση σας οι χρήστες εντός μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου, την οποία εσείς ορίζεται στο Insights Page του Facebook δηλαδή στο εργαλείο του Facebook που αναλύει και καταγράφει τα στατιστικά στοιχεία της σελίδας σας. Το να επισκέπτεται κάποιος την σελίδα σας στο Facebook είναι σαφώς καλύτερη ένδειξη αλληλεπίδρασης-engagement εν συγκρίσει με ένα απλό like που μπορεί να κάνει κάποιος κάτω από την δημοσίευση σας την στιγμή που αυτή εμφανίζεται στην ροή νέων –news feed  των χρηστών Facebook.

Όσο περισσότερο εξοικειώνεστε και αφιερώνεει χρόνο στην χρήση των social media τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επαφή σας με αυτή την ορολογία όσπου στο τέλος δεν θα σας δημιουργεί ασάφεια ή προβληματισμό αλλά αντιθέτως θα γίνει ένα  χρήσιμο εργαλείο κατανόησης του κοινού που ακολουθεί την σελίδα σας, δηλαδή των ασθενών σας.

Στο επόμενο άρθρο θα εξηγήσουμε τί σημαίνει Reach και Boost Post.

STAY TUNED!

Πρόσφατα Άρθρα

Παρουσίαση της εταιρείας Digident από τον κ. Νικόλαο Νικολούδια

Η Digident, βρίσκεται στον ενδέκατο χρόνο λειτουργίας της. Πώς ξεκινήσατε; Η δημιουργία της Digident το…

5 ημέρες ago

Ivory Dentin Graft από την ΝΕΓΡΙΝ ΙΝ Dental

To Ivory Dentin Graft είναι ένα καινοτόμο, απορροφήσιμο ξενομόσχευμα από οδοντίνη χοίρου για ανάπλαση ή…

5 ημέρες ago

2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Οδοντικής και Γναθοπροσωπικής Ακτινολογίας (ΕΕΟΓΑ)

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Οδοντικής και Γναθοπροσωπικής Ακτινολογίας (ΕΕΟΓΑ)…

5 ημέρες ago

Χριστουγεννιάτικες προσφορές από την Ariston Dental

Η Ariston Dental σας εύχεται χρόνια πολλά με προσφορές που θα σας κάνουν να χαμογελάσετε.…

2 εβδομάδες ago

30 καρτέλες δοντιών Ivoclar χωρίς χρέωση έως τις 15/12!

Αποκτήστε 30 καρτέλες δοντιών Ivoclar χωρίς χρέωση! Πώς? Με την αγορά 100 καρτελών δοντιών Ivoclar.…

3 εβδομάδες ago

Aoralscan Elite με 11.749€. Σάρωση & φωτογραμμετρία 2-σε-1.

Aoralscan Elite. Ο πρώτος ενδοστοματικός σαρωτής στον κόσμο ο οποίος συνδυάζει την τεχνολογία της φωτογραμμετρίας (IPG) και…

3 εβδομάδες ago